וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן גברה על שאלקה 0:2

סגנית המוליכה המשיכה ונהנתה משערים של דרדיוק ומצלדר (עצמי). שטוטגרט סחטה 1:1 מוולפסבורג, בבכורה של מגאת

המחזור ה-27 בגרמניה ננעל הערב (ראשון) עם צמד משחקים, ובראשם גברה לברקוזן הנהדרת 0:2 על שאלקה המסובכת, שהגיעה לביי ארינה ארבעה ימים אחרי שפיטרה את פליקס מגאת. את המשחק הערב ניהל עוזר המאמן ספו איינקהורן, כאשר מחר ייכנס לתפקיד באופן רשמי רלף רנגניק בן ה-52, שיקווה להציל את הוציא סוף סוף את העגלה המאכזבת מהבוץ.

ללברקוזן כל הצרות הללו כמובן לא ממש הזיזו, כאשר סגנית המוליכה עלתה ליתרון בדקה ה-19 משער ענק של ארן דרדיוק, שקיבל כדור עומק קשתי ממיכאל באלאק ושחרר פצצה אדירה שלא הותירה למנואל נויר המסכן סיכוי. תוצאת המשחק נקבעה בדקה ה-27, במהלך שאולי סימן את העונה שעוברת על שאלקה: הגבהה שגרתית ננגחה על ידי כריסטוף מצלדר המסכן הישר לחיבורי שעריו, ולוח התוצאות הראה 0:2. עד תום המשחק לא היתה רחוקה לברקוזן מלהגדיל את יתרונה, כאשר רק יכולת טובה של מנואל נויר המצוין הצילה את שאלקה מתבוסה. סגנית המוליכה רושמת ניצחון ליגה שלישי ברציפות, בעוד האורחים יקוו שרנגניק יעזור להם להימלט מהתחתית. כרגע הקו האדום רק במרחק חמש נקודות.

שטוטגרט - וולפסבורג 1:1

חילופי מאמנים כמעט שוב הוכיחו את עצמם כאחד הצעדים הכי מוצלחים לזעזע קבוצה בצורה חיובית. וולפסבורג, שהחתימה במהלך בזק את פליקס מגאת ביום חמישי בלילה לאחר שהוא פוטר משאלקה, הצליחה להוביל 0:1 לאורך רוב שלבי המשחק מול שטוטגרט במאבק התחתית הרותח של הבונדסליגה, אך ספגה שלוש דקות בתוך תוספת הזמן וסיימה ב-1:1 מאכזב.

לאחר החתמת מגאת, הבטיח גראפיט שיכבוש מעכשיו בכל משחק עד תום העונה. קשה להאמין שהוא אכן יעמוד במטרה שלו וישחזר את ימיו היפים תחת מגאת מ-2008/9, בה זכתה בקבוצה באליפות, אבל לפחות היום הוא עמד במשימה בכבוד. הזאבים עלו ליתרון בדקה ה-39 כשאיבוד כדור אומלל של הגנת שטוטגרט פגע במקרה ברגלו של דייגו ומשם המשיך לגראפיט, שנותר לבד מול סוון אולרייך ובעט לגג השער את ה-0:1 היקר. השוויון הגיע בדקה ה-93 כשמסירת עומק של כריסטיאן גנטנר מצאה את גיאורג ניידרמאייר, שהשתלט נפלא על הכדור ובעט לחיבורים, 1:1 דרמטי.


עדכון ראשון: 18:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully