וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל רמת גן: משחק ההזדמנות האחרונה

מאמן ר"ג ירון הוכנבוים יודע ש"זו אפשרות לשפר עמדות", מנגד גם סלובודאן דראפיץ' דרוך: "הם לא יבואו לפה כדי להרים ידיים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל רמת גן ניצחה העונה רק פעם אחת בליגה.

* הפועל רמת גן הפסידה בכל שמונת משחקי החוץ שלה בסכנין מעונת 1998/9 ועד היום.

* נתון מעניין שכדאי לאנשי הפועל רמת גן לשנן ולזכור: מסע ההישארות המופלא של בני יהודה בעונת 2007/8, החל בנצחון חוץ בסכנין, תשעה מחזורים לפני סיום העונה. הנתונים זהים לחלוטין גם הפעם.

* בשבעת המפגשים האחרונים של סכנין אף קבוצה שהתמודדה מולה (כולל מכבי חיפה והפועל תל אביב) לא הצליחה להבקיע יותר משער אחד.

* כמות השערים הגבוהה ביותר באותם משחקים היא שניים בלבד: פעמיים 1:1.

* הקבוצה היחידה לה הפסידה סכנין העונה איתה היא מתמודדת בתחתית היא הפועל אשקלון.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

לאורך כל השבוע דיברו בסכנין על החשיבות המשחק מול סוגרת הטבלה. היום באסיפת הקבוצה לקראת המשחק אמר המאמן סלובודאן דראפיץ': "צפוי לנו משחק קשה מאוד. רמת גן כמונו נלחמים על החיים שלהם והם לא יבואו לפה להרים ידיים. המטרה שלנו היא לנצח ולברוח קצת מאשקלון".

דראפיץ' עדיין מתלבט בהרכב בין נסטיה צ'ה לחאמד גנאים, כשלסלובני כרגע יש עדיפות קלה, אך המאמן צפוי להחליט רק מחר עם מי לעלות בהרכב. אחמד קאסום לעומת זאת אמור לחזור להרכב. אגב, בסכנין מקווים לא להתאכזב מכמות הקהל שיגיע מחר לדוחא.

הפועל רמת גן:

אם מישהו בהפועל רמת גן עדין מפנטז על הישארות, הוא יודע שהמשחק מחר (שני) בסכנין הוא למעשה ההזדמנות האחרונה של הקבוצה להשיג שלוש נקודות ולהשאיר לעצמה סיכוי ולו קלוש להינצל אחרי הקיזוז ולקראת תחילת הפלייאוף התחתון. נכון לעכשיו מרוחקת רמת גן 13 נקודות מסכנין והפסד חוץ מחר בדוחא יסגור כמעט סופית את הסיפור עבור האורדונים.

המאמן ירון הוכנבוים יאלץ להסתדר עם סגל מצומצם ביותר בשל היעדרותם של ציון צמח, תמיר פור וקרלוס צ'קאנה המוצהבים וכן אלין טופוזאקוב אורליוס סטאפונקה הפצועים. אלי לוי יחזור לשחק בעמדת הבלם אחרי שהחלים מפציעה ארוכה בעוד שיקיר שינה, שסובל משבר באפו ויעלה לשחק עם מסכת מגן מיוחדת על פניו, יפתח לצידו של ג'ונתן אסוס בקישור האחורי. הוכנבוים מתכנן מערך של שני חלוצים כאשר אובודו אוקוצ'ה ולירון דיאמנט ישתפו פעולה בחוד.

המאמן ניסה השבוע כמעט כל טריק אפשרי בכדי לגרום לחניכיו להאמין שהמשימה אפשרית, כאשר בין השאר שוב הובא הקואצ'ר אלון גל לשיחה עם השחקנים ובנוסף לכך היום באימון המסכם שיחקו השחקנים 'ראגבי' וזאת על מנת להתרגל ולהתכונן למשחק האגרסיבי שצפוי להתפתח מחר מול השכנה לתחתית. מחר בצהריים תצא הקבוצה לבית מלון בצפון כדי להתכונן בשקט לקראת המשחק הגורלי.

"זה משחק מאוד חשוב וזו הזדמנות טובה בשבילנו לנצח יריבה שלנו לתחתית ולשפר עמדות", אמר המאמן הוכנבוים ל'וואלה! ספורט'. "אני בטוח שאפשר לעשות את זה, השחקנים התאמנו טוב במהלך השבוע והתכוננו כראוי למשחק ומגיע להם לחזור עם ניצחון", הוסיף המאמן.

יעמדו למבחן

יעמוד למבחן: קוסטדין אזורוב

סכנין עשתה מאמצים גדולים בחלון ההעברות בינואר להתחזק בהתקפה, ואכן נראה שחל שינוי, אך היא עדיין יחד עם רמת גן הקבוצה שכבשה הכי פחות בליגה. מחר מול ההגנה החלשה בליגה החלוץ הבולגרי יהיה חייב להתבלט ולהוכיח לא רק שסכנין עשתה רכש טוב - אלא גם שאזורוב ראוי לזימון מצד לותר מתיאוס לנבחרת הבולגרית.

הפועל רמת גן: עומר בוקסנבוים

הקשר המוכשר חזר לאחרונה להרכב אחרי שהתאושש מפציעה בברכו. 'בוקסה' שגדל במועדון, נחשב לאחד השחקנים המובילים בקבוצה וכעת מצפים ממנו שיעשה את קפיצת המדרגה ביכולתו ויסחוב את רמת גן למסע הישארות הירואי עד לסיום העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים משוערים

בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סאלח, מהראן אבו ריא, עידן ויצמן, חאלד חלאיילה, נסטיה צ'ה (חאמד גנאים), דנאיל מיטב, אחמד קאסום, קוסטדין אזורוב.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, טל חן, אלי לוי, דודי פדלון, יקיר שינה, ג'ונתן אסוס, שחר סימנטוב, עומר בוקסנבוים, אובודו אוקוצ'ה, לירון דיאמנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully