וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה את מנצ'סטר סיטי 0:2

נגיחה של דויד לואיז (79) ושער נהדר של ראמירז (92) העלו את הבלוז למקום השלישי על חשבון הסיטיזנס. סנדרלנד-ליברפול 2:0

המחזור ה-30 בליגה האנגלית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם קרב מסקרן בין צ'לסי ומנצ'סטר סיטי בסטמפורד ברידג', בסיומו ניצחו הבלוז 0:2 ועלו על חשבון הסיטיזנס למקום השלישי בטבלה, מרחק ארבע נקודות מארסנל ותשע (ומשחק חסר) ממנצ'סטר יונייטד. במשחק הנוסף של היום רשמה ליברפול חסרת היציבות ניצחון חוץ נאה, 0:2 על סנדרלנד באצטדיון האור. הרדז כבר במקום השישי, ובדומה לצ'לסי, אולי עוד מוקדם להספיד גם אותם.

צ'לסי - מנצ'סטר סיטי 0:2

ההתמודדות הערב בסטמפורד ברידג' בסוג של קרב על המקום השלישי הבטיחה המון, וגם קיימה לא מעט - אם כי רק לצד אחד, ורק ב-15 הדקות האחרונות. מדובר היה במשחק היקר אי פעם באספקט של סכומי הכסך העצומים ששפכו שני המועדונים על העברות - שווים המשותף של שני הסגלים הוא כ-501 מיליון ליש"ט. אלא שלאחר דקת דומיה לאסון ביפן, קשה היה לזהות איכות גדולה על כר הדשא. בעוד שמצד אחד קרלוס טבז הפצוע רצה לשחק אך נדחה על ידי הצוות הרפואי של הסיטיזנס, מנגד בחר קרלו אנצ'לוטי לפתוח עם סולומון קאלו ופלורדן מאלודה לצידו של פרננדו טורס, והשאיר את דידייה דרוגבה וניקולא אנלקה על הספסל.

כאמור, מעט מאוד אירועים ראויים לציון מ-70 הדקות הראשונות של ההתמודדות הערב. הקהל של צ'לסי היה נהדר והביע תמיכה גדולה בטורס, שעדיין מחכה לשער בכורה במדים הכחולים והערב שוב היה חלש והוחלף בדקה השבעים על ידי דידייה דרוגבה. ואז, אחרי 79 משעממות למדי, הגיע הרגע הגדול של הבלוז והרגע הגדול של דויד לואיז: הבלם הנפלא, איש המשחק עוד לפני אותו רגע, נגח נהדר כדור חופשי של דרוגבה המחליף, וקבע 0:1. סיטי יצאה קדימה אך עשתה זאת בצורה לא מדויקת או מסוכנת כלל, ומהצד השני הגיע הדובדבן וחבר לקצפת: שתי דקות בתוך תוספת הזמן ביצע ראמירז מבצע אישי פנטסטי, כאשר ניער מעליו את ג'וליאן לסקוט ואלכסנדר קולארוב, נכנס לרחבה והפציץ לחיבורים. סטמפורד ברידג' רעד, צ'לסי חגגה, ומפה לשם כבר מדובר בניצחון ליגה שלישי ברציפות. שניים מהם היו על נציגות העיר מנצ'סטר.

סנדרלנד - ליברפול 2:0

הקבוצה של קני דלגליש, שוב ללא הקפטן הפצוע סטיבן ג'רארד, ידעה להתגבר על ההדחה מהליגה האירופית, והנחילה לסנדרלנד הפסד חמישי בששת משחקיה האחרונים. החתולים השחורים לא מצאו פתרון ללואיס סוארז המצוין, שעשה שמות בהגנתם והתכבד בשער השני של ליברפול, עם מבצע אישי בדקה ה-77 ובעיטה פנימה מזווית קשה.

סנדרלנד נראתה טוב בפתיחה, אבל סוארז ואנדי קארול גרמו לליברפול להיראות יותר מסוכנת. המאחרים נאלצו לבצע שני חילופים מוקדמים (לי קאטרמול וסטיד מלבראנק במקום סולי מונטארי וקירן ריצ'רדסון) ובדקה ה-34 ספגו את הראשון. ג'ון מנסה ביצע עבירה על ג'יי ספירינג ממש בקצה הרחבה, השופט הורה תחילה על בעיטה חופשית, אך לאחר מכן שינה את החלטתו בעזרת הקוון והצביע על הנקודה הלבנה. דירק קאוט לקח אחריות ובעט את הפנדל פנימה. אותו מנסה שגרם לפנדל גם הורחק בדקה ה-82, אך התוצאה לא השתנתה. ניצחון חשוב לליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully