וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער בכורה לתמיר כחלון בבלגיה

כבש ב-2:2 של שרלרואה נגד ווסטרלו בחוץ. 71 דקות לברדה בניצחון גנק, 90 דקות למליקסון בתיקו של ויסלה קראקוב

מאור מליקסון שיחק היום (ראשון) 90 דקות בתיקו 2:2 של ויסלה קראקוב נגד פולוניה ביטום בחוץ. הקשר הישראלי סיכן מספר פעמים את השער ובעיטה מסוכנת שלו בדקה ה-41 חלפה סמוך לקורה ויצאה החוצה.

אנדריי קירם (19) ופטריק מאלצקי (פנדל, 69) כבוש לוויסלה ומחקו פעמיים יתרון של פולוניה, עבורה כבשו מרצין ראדז'וויץ' (2) ודריוש יארצקי (63). מליקסון והקבוצה שלו ממשיכים להוליך את הטבלה עם 37 נקודות ולמרות שצברו רק נקודה, הם הגדילו את הפער בפסגה לחמש נקודות לאחר שיגיילוניה השנייה הפסידה 2:0 ללך פוזנאן.

*** אליניב ברדה שיחק 71 דקות בניצחון גנק 0:1 על סרקל ברוז' במחזור האחרון של העונה הסדירה בבלגיה. גנק סיימה את העונה הסדירה במקום השני.

*** תמיר כחלון, דודו ביטון ומתן אוחיון שיחקו 90 דקות כל אחד ב-2:2 של שרלרואה נגד ווסטרלו. כחלון כבש בדקה ה-68 והשווה ל-1:1 ועבורו היה זה שער הבכורה בליגה הבלגית.

*** שלומי ארבייטמן לא שותף במדי גנט שהפסידה 3:2 לאנדרלכט. כמו גנק של ברדה, גם גנט תשתתף בפלייאוף העליון.

*** ביברס נאתכו וזאב חיימוביץ' לא נטלו היום חלק במשחק בו ניצחה רובין קאזאן את טרק גרוזני 0:2 במחזור השני בליגה הרוסית. נאתכו ישב 90 דקות על ספסל קאזאן, בעוד חיימוביץ' שוב לא נכלל בסגל של גרוזני.

גוקדניז קרדניז כבש את השער הראשון בדקה ה-33 וכריסטיאן נובואה, עם השני שלו העונה, חתם את התוצאה בדקה ה-57. לקאזאן זהו ניצחון שני בשני משחקים והיא עם מלוא שש הנקודות, בעוד גרוזני של רוד חוליט רושמת פתיחת עונה לא טובה והיא עם שני הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully