וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק ספולסטרה: "אנחנו נמצאים בתהליך התקדמות"

מאמן מיאמי מעודד מהניצחון: "עשינו עבודה הגנתית טובה". נובאק, שבלט בשורות הספרס: "העבודה שלי זה לפרק אנשים"

מיאמי גברה הלילה (בין שבת לראשון) על דנבר 98:103, כאשר לברון ג'יימס ודווין וויד הובילו אותה עם 33 ו-32 נקודות, בהתאמה. הקבוצה של אריק ספולסטרה נמצאת במאבק גדול עם בוסטון ושיקגו על ראשות המזרח, וכל משחק הופך להיות חשוב, בטח כאשר הפלייאוף כבר נמצא מעבר לפינה.

"ההוצאה שלנו לפועל לא הייתה הכי טובה", אמר ספולסטרה בסיומה של ההתמודדות, "אבל זה הספיק לנו. אנחנו בהחלט נמצאים בתהליך התקדמות. הניצחון הזה היה מעודד. מבחינה הגנתית, עשינו עבודה טובה נגד אחת הקבוצות הלוהטות ביותר מבחינה התקפית שיש".

מי שמתחיל להשתלב בקבוצה הוא מייק ביבי. "נוח לנו מאוד עם מייק", העיד D-וויד, "שמתחיל להבין את העבודה ולקוח אותה. אני מקווה שגם שחקנים אחרים, כמו ג'יימס ג'ונס ומייק מילר יתחילו לשחק יותר".

סן אנטוניו ספרס נהנתה מיום מוצלח של סטיב נובאק, שהוביל אותה עם 19 נקודות לניצחון מרשים 98:109 על הבובקאטס, כאשר אף לא אחד משלושת כוכבי הקבוצה - טים דאנקן (לא שיחק), מאנו ג'ינובילי וטוני פארקר, היה בשלישיית הקלעים המובילים במשחק. נובאק קלע 5 שלשות (מ-8 ניסיונות) ובסך הכל 19. "אני חושב שאני יודע את מקומי בקבוצה", אמר בסיום נובאק. "אני צריך להשתטח על הפארקט, לפנות את הדרך לטימי או לפתוח את האמצע לטוני, לפרק אנשים ולפרוץ דרך. אני חושב שהספרס עשו זאת כבר לאורך זמן רב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully