וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל ביטלה את עסקת טיירל ביגס

20.3.2011 / 10:08

אחרי שההנהלה סיכמה עם הפורוורד עב הבשר, הביע המאמן ליאור ליובין התנגדות לעסקה, ובקבוצה ימשיכו לחפש חיזוק

הפועל גלבוע/גליל עליון החליטה אמש (שבת) לבטל את הגעתו של הפורוורד האמריקאי טיירל ביגס, וזאת לאחר מחלוקות לא קטנות בין הנהלת הקבוצה לצוות המקצועי על הגעתו של השחקן מקפריסין. מי שדחף להבאת השחקן הייתה ההנהלה, שרוצה לחזק את הסגל לפני תום מועד ההעברות ביום חמישי, וזאת לאחר שכמה שחקנים שניסו בקבוצה לצרף בימים האחרונים, החליטו לא להגיע. המאמן ליאור ליובין לא התרשם מביגס, והודיע כי לא יהיה מעוניין בו, מה שהוביל לבסוף לביטול העסקה. בקבוצה ממשיכים לחפש אחר שחקן בעמדות הפנים.

כמו במספר שחקנים אמריקאיים עבי בשר אחרים בשנים האחרונות, הכינוי "בייבי שאק" דבק גם בביגס, שבכיתה י' שקל למעלה מ-100 ק"ג. כיום הוא שוקל כ-115 ק"ג, לאחר שבילה ארבע שנים במכללות פיטסבורג. עונתו הטובה ביותר במכללה היתה 2008/09, כששיחק 23 דקות כשחקן השישי של הקולג' והשיב ב-6 נקודות ו-4 ריבאונדים. בקיץ 2009 ניסה הפורוורד להגיע ל-NBA דרך מחנות הקיץ אך לא הצליח להרשים, וחתם בקבוצת טריקאלה מהליגה השניה ביוון. את העונה הנוכחית החל בקיימקליו היוונית, וסיים באכילאס הקפריסאית.

באתר הרשמי של מכללת פיטסבורג מתואר ביגס כשחקן לא-אנוכי, שעובד קשה ומסוגל לקלוע עם הגב לסל וכן מחוץ לקשת. מדובר בריבאונד התקפה מצוין, שמימדיו הגדולים כבר אפשרו לו לשחק בעמדה 4 וגם בעמדה 5, למרות גובהו הנמוך יחסית (2.02 מ').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully