וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי: "מילאן עדיין הפייבוריטית לסקודטו"

חרף התקופה הקשה, מאמן הרוסונרי מסרב להתרגש עקב ההפסד לפאלרמו: "למזלנו, יש פגרה. נוכל לעשות סדר בעניינים"

אחרי ההדחה שלה באמצע השבוע שעבר על ידי טוטנהאם מהמשך המשחקים בליגת האלופות ממשיכה מילאן לאבד גובה גם בליגה האיטלקי. הרוסונרי ספגו אמש (שבת) הפסד 1:0 בפאלרמו, זאת לאחר התיקו הביתי בסן סירו בשבוע שעבר מול בארי. הפער בצמרת עומד כרגע על חמש נקודות, אלא שהיריבה העירונית, אינטר, שלעומת מילאן, נמצאת בכושר מצוין יכולה לצמק אותו לשתיים בלבד, זאת אם תנצח היום בבית את לצ'ה, שמתחת לקו האדום. במחזור הבא ייערך הדרבי הלוהט של מילאנו.

מאמן מילאן מסימיליאנו אלגרי ממשיך בקו הרגוע שלו, אבל אולי כדאי שיתעורר כי הסקודטו עלול לחמוק לו מבין האצבעות. "הפסד זה משהו שיכול לקרות. למזלנו, יש כעת את פגרת הנבחרות ונוכל לעשות קצת סדר בעניינים. בכל מקרה, אנחנו עדיין במקום הראשון בטבלה.

מי שנעדר מהמשחק היה החלוץ זלאטן איברהימוביץ', ואלגרי התייחס לחסרונו. "אין טעם לדבר על כמה חשוב איברה עבורנו, אבל היינו צריכים להסתדר בלעדיו ולעשות יותר. אנחנו צריכים לנתח ולנסות להבין מה לא עובד לנו. אני נותר אופטימי ומשוכנע שמילאן היא הפייבוריטית לזכות באליפות העונה".

הקבוצה הסיציליאנית הגיעה למשחק לאחר חמישה הפסדי ליגה ברציפות. במשחקו השני בקבוצה השיג המאמן החדש סרסה קוסמי את הניצחון המרשים על הרוסונרי. "אני חושב שזה משחק שכל מאמן היה רוצה לראות", אמר קוסמי הצבעוני בסיום. "שיחקנו במערל 1:1:5:3, שהוכיח שהוא יכול לעבוד לנו בצורה טובה. השחקנים שלי עדיין צריכים ללמוד כמה דברים בשיטה שאני רוצה ליישם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully