וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס: "אולי התוצאה לא מוצדקת"

ריאל המשיכה את הרצף בדרבי, השוער התנצל. רונאלדו שוב נפצע ובספק למשחקי פורטוגל. גווארדיולה: "לא היינו אפאטיים"

הדרבי של מדריד שוב נצבע אמש (שבת) בלבן, כאשר ריאל מדריד ניצחה 1:2 את אתלטיקו במסגרת המחזור ה-29 של הליגה הספרדית. זמן קצר לפני שריאל עלתה למשחקה בוויסנטה קלדרון ניצחה גם ברצלונה באותה תוצאה את חטאפה בקאמפ נואו, כך שהפער בין שתי הקבוצות נותר לפי שעה על חמש נקודות.

ריאל המשיכה את הרצף המדהים שלה מול אתלטי. מזה כמעט 11 שנים לא ניצחו הרוחיבלנקוס, כשהבלאנקוס השיגו ניצחון שביעי רצוף ורביעי העונה (שניים במסגרת הגביע). הקבוצה של ז'וזה מוריניו מתחילה להתכונן לקראת שלבי ההכרעה בכל המסגרות, כאשר ביום שישי האחרון היא הוגרלה ברבע גמר גביע האלופות מול טוטנהאם.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד עם כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
ממשיכים בכושר הטוב. רונאלדו ובנזמה/רויטרס

שוער ריאל איקר קסיאס חשב שהפעם הרצף אולי היה קרוב להישבר. "יום אחד אתלטיקו תנצח אותנו", אמר קסיאס. "במשחק הזה הם לחצו אותנו וייתכן שהתוצאה לא הייתה מוצדקת".

מי שנמצא בפורמה מדהימה הוא החלוץ הצרפתי קארים בנזמה, ששוב כבש, הפעם את השער הראשון של הקבוצה. "בנזמה בכושר מצוין ואנחנו צריכים להפיק את המירב מזה", הוסיף קסיאס על החלוץ. "הוא עשה שינוי קיצוני ואנחנו שמחים מאוד על כך".

אוהדי הקולצ'ונרוס לא נהנו מניצחון אז הם התרכזו בקריאות גנאי מכוערות וגזענות ביציעים, כאשר צעקו "כריסטיאנו רונאלדו מת", ו"מרסלו קוף". מי שסלד מאוד מכך היה מוריניו. "אוהדי אתלטיקו צריכים לתת יותר כבוד לשחקנים ולמשפחותיהם, מה שכן ויסנטה קלדרון הוא אצטדיון נהדר לשחק בו כדורגל".

אגב רונאלדו, שוב נפצע והוא בספק למשחקיה של נבחרת פורטוגל. כזכור, הקשר/חלוץ הפורטוגלי נפצע בתחילת החודש והושבת מפעילות, כאשר שב למשחק של ריאל מול ליון. אתמול המשיך המזל הרע שלו.

לגבי המשחק עצמו אמר מוריניו: "חששתי שהקבוצה שלנו תהיה עייפה. השחקנים נופלים מהרגליים אבל אני גאה בהם מאוד על הדרך והניצחון. אני הייתי עייף ואני המאמן, כך שהם בטוח היו יותר. זה ניצחון גדול וחשוב".

פפה שחקן ריאל מדריד מול סרחיו קון אגוארו שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
שחקני ריאל לא קיבלו מספיק כבוד מהקהל של אתלטי. פפה מול קון/רויטרס

כאמור, זמן קצר לפני משחקה של ריאל, השיגה בארסה עוד שלוש נקודות בליגה, הפעם נגד יריבה מפרבר מדרידאי, חטאפה. הקבוצה של מיצ'ל היוותה יריב ראוי לקבוצה הקטלאנית, שאולי שיחקה בהילוך נמוך יחסית. הליגה תצא לפגרה בת שבועיים, כאשר לאחר מכן תתעמת אלופת ספרד באל מדריגל במשחק לא קל מול ויאריאל.

מי שייעדר מן המשחק הוא צ'אבי בגין צבירות כרטיסים צהובים, שספג אחד אמש. "השחקנים יודעים כמה כרטיסים הם צברו", הגן עליו המאמן פפ גווארדיולה. "אני רוצה שהם ישכחו מזה וישחקו את המשחק הטבעי שלהם". על המשחק עצמו הוסיף גווארדיולה: "לא היה אצלנו סימן לאפאטיות".

מי שכבש את השער הראשון והיפהפה במשחק היה דני אלבס, ששלח טיל מונחה מכ-20 מטרים לפינת השער. "יותר משזה היה שער יפה, אני מעדיף להתייחס לעבודה של הקבוצה. השגנו ניצחון חשוב מאוד מול קבוצה מאורגנת מאוד".

בבארסה לא מפסיקים לחשוב כל העת על חברם לקבוצה אריק אבידל, שעבר לא מכבר ניתוח להסרת הגידול מהכבד שלו וכעת מתאושש. "הוא נמצא ברוח טובה, וכך גם משפחתו", העיד גווארדיולה. "אנחנו מקווים שתוך 15 ימים הוא כבר יהיה מוכן שנוכל לבוא לבקר אותו והוא אותנו במתקן האימונים".

דני אלבס שחקן ברצלונה. רויטרס
בומבה יפה, אבל מבחינתו היא פחות חשובה. דני אלבס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully