וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק לא למצמץ

אחרי שראו את מכבי חיפה דוהרת עם שלישייה נגד הפועל אשקלון, שחקני הפועל תל אביב לא ירצו לאבד נקודות דווקא מול מ.ס. אשדוד. איך זה יסתיים?

משחקים 48-50: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב

מצב הקבוצות:

אחרי שראתה את מכבי חיפה דוהרת ל-0:3 קליל על הפועל אשקלון, הפועל תל אביב מתחילה להרגיש את הלחץ לפני שסוגרים את העונה הרגילה, וכדי להישאר צמודה לירוקים, היא חייבת לנצח באיצטדיון הי"א את מ.ס. אשדוד, שנמצאת במשבר ועוברת להילחם על מקומה בליגת העל. אשדוד נמצאת במקום ה-12 עם מאזן של שבעה ניצחונות, שבע תוצאות תיקו ו-12 הפסדים.

מומנטום:

מ.ס. אשדוד מגיעה למשחק אחרי שהפסידה 3:1 להפועל פתח תקוה, הפסידה 2:1 לבני יהודה, גברה 0:2 על מכבי הרצליה במסגרת גביע המדינה, סיימה ב-0:0 נגד בני סכנין וסיימה באותה התוצאה מול בית"ר ירושלים.

הפועל תל אביב ניצחה במחזור האחרון 0:1 את בני סכנין, במשחק החזרה של אלי גוטמן אל הקווים, הפסידה 1:0 לבית"ר ירושלים, ניצחה 1:2 את הפועל אשקלון במסגרת גביע המדינה, הביסה 1:4 את מכבי חיפה במשחק העונה והביסה 0:3 את הפועל באר שבע.

ראש בראש:

במשחק האחרון בין שתי הקבוצות שנערך השנה בסיבוב הראשון ניצחה אשדוד 0:2 משערים של סטפן קינגווה ומשה אוחיון בפנדל, במשחק שנערך בבלומפילד. אלא שבששת המפגשים האחרונים, האדומים ניצחו בארבעה משחקים, משחק אחד הסתיים בתיקו, וכאמור אשדוד ניצחה פעם אחת. הפעם האחרונה שאשדוד ניצחה בבית את הפועל תל אביב הייתה בעונת 2008/9, אז היא סיימה ב-0:1.

ההמלצות:

48: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב 2 (1.30)

49: מ.ס. אשדוד (1+) - הפועל תל אביב איקס (3.20)

50: אנדר/אובר שערים (2-3) איקס (2.30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully