וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על ליגת האלופות

אחרי שהבטיחה את מקומה ברבע גמר הצ'מפיונס, צ'לסי רוצה לכל הפחות לזכות במקום השלישי, אבל לשם כך היא חייבת לנצח בסטמפורד ברידג' את מנצ'סטר סיטי. מה הסיכויים?

משחקים 32-35: צ'לסי - מנצ'סטר סיטי

מצב הקבוצות:

צ'לסי עדיין מאמינה בכוחה לאיים על מנצ'סטר יונייטד ואולי לזכות העונה שוב באליפות, אבל כדי לעשות את זה היא חייבת להשיג ניצחון ביתי על מי שנמצאת במקום השלישי ונאבקת חזק כדי להגיע בתום העונה לליגת האלופות. סיטי מקדימה את צ'לסי בשתי נקודות בלבד, ומבחינתה ניצחון יהיה הרבה יותר מהצהרת כוונות.

מומנטום:

צ'לסי מגיעה למשחק אחרי שהבטיחה את מקומה ברבע גמר ליגת האלופות, אבל במשחקה האחרון מול פ.צ. קופנהאגן היא סיימה רק ב-0:0, עוד קודם לכן היא ניצחה 1:3 את בלקפול, גברה 1:2 על מנצ'סטר יונייטד במשחק העונה באנגליה, גברה 0:2 על קופנהאגן וסיימה ב-1:1 נגד אברטון במסגרת הגביע, אבל הפסידה לה בפנדלים.

מנצ'סטר סיטי הודחה מהליגה האירופית, למרות שבמשחק האחרון שלה היא ניצחה 0:1 את דינמו קייב, היא ניצחה 0:1 את רידינג, הפסידה 2:0 לקייב (במשחק הראשון), גברה 0:1 על וויגאן בליגה והביסה 0:3 את אסטון וילה במסגרת הגביע האנגלי.

ראש בראש:

המפגש האחרון בין שתי הקבוצות היה העונה בליגה, כאשר סיטי ניצחה 0:1 משער שכבש קרלוס טבז בדקה ה-59. בכלל, סיטי ניצחה בכל שלושת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות, כאשר ניצחונה האחרון של צ'לסי היה במרץ 2009 (0:1).

ההמלצות:

32: צ'לסי - מנצ'סטר סיטי איקס (3.30)

33: צ'לסי - מנצ'סטר סיטי (1+) 2 (2.0)

34: אנדר/אובר שערים (2-3) איקס (1.80)

35: אנדר/אובר קרנות (10-12) 2 (2.10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully