וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע באיזי

הרגוע הולך על שלושה משחקים, שניים מליגת העל ועוד אחד מאיטליה. מה הסיכויים שלו לצאת המנצח הגדול של השבוע?

אהבתי את הנסיונות היומרניים של 'הרגוע' בסוף השבוע לעשות כסף. הוא צדק עם הניצחון של הפועל נצרת עילית על מכבי אחי נצרת, אבל האם הוא באמת חשב שבאיירן מינכן לא תנצח בחוץ את פרייבורג? ומה נתן לו את הביטחון שמכבי פתח תקוה תנצח את עירוני קרית שמונה. אני הולך, כרגיל על טור הרבה יותר סולידי. יחד ניקח את הכסף.

משחק מספר 39: הפועל פתח תקוה – בני יהודה. שתי הקבוצות נמצאות במומנטום טוב יחסית, מה שהופך את המשחק להרבה יותר קשה להימור. במצבים מהסוג הזה, הכי טוב ללכת על תיקו, שישרת מצוין את שתי הקבוצות. ההימור: איקס (2.80)

משחק מספר 53: נאפולי – קליארי. ההצלחה של נאפולי בליגה האיטלקית היא כבר לא מקרית, ואחרי המעידה של מילאן בשבת, זו הזדמנות מצוינת עבורם לעשות עוד צעד אחד קדימה. מולם ניצבת קבוצה שרק מחכה שהעונה הזו תסתיים כי למעשה אין לה סיכוי ממשי להגיע לאירופה. ההימור: 1 (1.40)

משחק מספר 70: בני סכנין – הפועל רמת גן. למרות שרמת גן עשתה מעט צרות ליריבות שלה בשבועות האחרונים (תשאלו את מכבי חיפה ובית"ר ירושלים), סכנין נלחמת כאן על החיים שלה, והיא לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות מול מי שנראה שהרימה דגל לבן. לכן אני מעריך שסכנין תנצח. ההימור: 1 (1.60)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully