וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניצחון לליל, 1:1 בין ליון לראן

המוליכה גברה 1:2 על ברסט וניצלה את ה-1:1 בין שתי יריבותיה לצמרת כדי לפתוח פער של 5 נק'. ניצחונות לאוקזר ולאנס

המחזור ה-28 בצרפת, רגע לפני היציאה לפגרת הנבחרות, עומד כמובן בסימן הקלאסיקו הגדול בין מארסיי לפריס סן ז'רמן שייערך מחר (ראשון). עוד לפני זה קיבלנו משחק דרמטי לא פחות בין ליון לראן, שנאבקו ביניהן על המקום השני, אך סיימו ב-1:1 וראו את המוליכה ליל, משיגה ניצחון שלישי ברציפות, 1:2 על ברסט ופותחת פער של חמש נקודות בצמרת. לוריין וסנט אטיין נפרדו ב-0:0, ובתחתית השיגו אוקזר ולאנס ניצחונות חשובים.

ברסט - ליל 2:1

בשבועיים האחרונים השיגה מוליכת הטבלה שני ניצחונות דרמטיים משערים שהובקעו בתוספת הזמן. מול ברסט המידרדרת וללא אמרסון הפצוע ופלורן בלמון המושעה, קיוותה ליל למשחק רגוע יותר, אך בדקה ה-19 נקלעה לפיגור משער מפתיע של בנואה לסואמייה. כאן נכנס לפעולה ז'רביניו, החלוץ המוכשר של נבחרת חוף השנהב, שהשווה בדקה ה-39 ובישל למלך שערי הליגה, מוסא סו, את ה-19 שלו העונה בדקה ה-53.

לוריין - סנט אטיין 0:0

שתי קבוצות שעדיין חולמות על כרטיס לאירופה נפגשו בלה מוסטואר. לוריין המארחת הגיעה אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות, והוסיפה עוד אחת כששלטה במשחק ולא הצליחה להכניע את ז'רמי ז'אנו. סנט אטיין האמינה כי תוכל להשיג סוף כל סוף ניצחון ראשון אי פעם במגרשה של לוריין, אבל תסתפק בנקודה ובהתקדמות למקום השישי.

ליון - ראן 1:1

הקבוצה של קלוד פואל קיוותה להתאושש מעט מההדחה שלה מליגת האלופות עם ניצחון גדול על יריבתה למקום השני, אבל התמוטטה לקראת הסיום ויצאה רק עם נקודה מאכזבת. ראן הגיעה להזדמנות טובה בפתיחה, אבל מאותו רגע נעלמה לחלוטין, ולא הגיעה אפילו לבעיטה אחת לשער במחצית הראשונה. ליון ניצלה זאת עד תום בדקה ה-36 כשבפטימבי גומיס מעלה אותה ליתרון. המארחים המשיכו לשלוט לכל אורך המשחק, וקיבלו דחיפה בדקה ה-65 כשויקטור הוגו מונטאניו ראה כרטיס אדום והותיר את האורחים ב-10 שחקנים. ליון המשיכה ללחוץ על שערה של ראן עד לסיום, אבל דווקא האורחים היו אלו שנתנו את המילה האחרונה. קווין תאופיל קתרין נגח מקרוב בדקה ה-87, הותיר את הקהל המקומי המום, ושמר על קבוצתו במקום השני.

מונפלייה - לאנס 4:1

הקבוצה הכי עצבנית בליגה יצאה למונפלייה והתפוצצה. אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון, לאנס חגגה עם שלושה שערים תוך 14 דקות. קנגה אקאלה עשה את הספתח בדקה ה-19, הקפטן אדיל הרמש נעץ את השני בדקה ה-30 וסבסטיאן רודה קבע 0:3 מדהים בדקה ה-33. גארי בוקאלי צימק עבור מונפלייה בדקה ה-57, אבל עיסאם ג'מע ענה חמש דקות לאחר מכן עם נגיחה מוצלחת והשלים ניצחון גדול.

משחקים נוספים:

ולנסיין - בורדו 2:2
לוולנסיין: גאל דאניק (36 ו-59). לבורדו: ז'וסייה (81), מיקאל סיאני (84)

טולוז - ניס 1:1
לטולוז: פדריקו סנטאנדר (27). לניס: מאורו סטו (90, עצמי)

אוקזר - סושו 0:2
לאוקזר: אירניוש ילן (18 ו-64)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully