וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן הפסידה 1:0 לפאלרמו

שער של גויאן סידר לסיציליאנים ניצחון אחרי חמישה הפסדים. הפער של הרוסונרי מאינטר: 5 נק'. 0:1 ללאציו על צ'זנה

ללא זלאטן איברהימוביץ' המורחק, יצאה הערב (שבת) מילאן למשחק חוץ קשה בסיציליה מול פאלרמו, במסגרת המחזור ה-30 בליגה האיטלקית. הרוסונרי ספגו הפסד 1:0 די משפיל לקבוצה, שהפסידה בכל חמשת משחקיה האחרונים והפער בפסגה נותר חמש נקודות מאינטר, שתשחק מחר בסן סירו מול לצ'ה. לפני כן, לאציו התקדמה למקום הרביעי בעזרת ניצחון ביתי 0:1 על צ'זנה משער ניצחון של מאורו זראטה.

פאלרמו - מילאן 0:1

משהו רע עובר על הרוסונרי מאז ההדחה מליגת האלופות. לאחר שסיימה בתיקו 1:1 ביתי מול בארי במחזור שעבר, הפסידה הערב מילאן 1:0 לפאלרמו. כן, אותה פאלרמו בדיוק שהגיעה למשחק לאחר חמישה הפסדי ליגה ברציפות. בעקבות ההפסד האומלל, נותרה הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי עם 62 נקודות בלבד, חמש יותר מהיריבה העירונית אינטר, שתשחק מחר מול לצ'ה. כל זה שבוע בלבד לפני הדרבי הלוהט.

פאלרמו עלתה ליתרון בדקה ה-10 לאחר שתי נגיחות ברחבה כשהשנייה הייתה של ג'וליו מיליאצ'ו, שהעביר את הכדור לעברו של דורין גויאן, שהשתלט מצוין והמשיך פנימה, 0:1 לסיציליאנים. מילאן שלטה לחלוטין בקצב המשחק לאחר שנקלעה לפיגור, אך לא הצליחה להכניע את סלבאטורה סיריגו, שספג כבר 46 שערים העונה, וירדה מנוצחת 1:0.

לאציו - צ'זנה 0:1

הקבוצה של אדי רג'ה ידעה להתאושש מההפסד בדרבי, כשנקמה בצ'זנה על ההפתעה בסיבוב הראשון ואספה שלוש נקודות ביתיות באולימפיקו, עם הניצחון הביתי ה-11 שלה העונה (יותר מכל קבוצה אחרת). גם ללא סטפן ליכשטיינר, סטפן ראדו וכריסטיאן לדסמה המורחקים, לאציו ידעה לעלות ליתרון כבר בדקה השנייה, כשמאורו זראטה שבר בצורת ארוכה של ארבעה חודשים וכבש לראשונה ב-2011 אחרי בישול של סטפנו מאורי.

צ'זנה, שמקדימה את הקו האדום בנקודה בלבד, חסרה את עמנואל ג'קאריני המושעה ונעצרה הפעם אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד. האורחים התקשו ליצור איומים על שערו של פרננדו מוסלרה, כשמנגד זראטה והרנאנס הגיעו למצבים ונבלמו אצל פרנצ'סקו אנטוניולי הוותיק. ההתקפה של לאציו עדיין רחוקה מלהבריק, אבל הפעם לפחות יש לה את הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully