וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רמי גרשון הורחק בתיקו של קורטרייק

הבלם הישראלי ספג כרטיס צהוב שני ב-2:2 נגד זולט וארגם. דקל קינן וקרדיף סיימו ב-3:3 נגד מילוול. אלקי ויצחק שום הובסו

הדרך לפרמיירליג רצופה בלא מעט קשיים, ובאחד כזה נתקלה הערב (שבת) קרדיף, קבוצתו של הבלם הישראלי דקל קינן. הקבוצה מווילס הייתה קרובה לחלץ בשיניים ניצחון, אבל ספגה שער שוויון כואב בדקה ה-87 נגד מילוול וכעת היא נאלצת להסתפק רק בנקודה בהמשך מאבקי הצמרת שעוד מחכים לה. עבור קרדיף מדובר במשחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. קינן עצמו שיחק 90 דקות.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, קרדיף מצאה את השער בדקה ה-49 כשכריס ברק בעט מתוך הרחבה מצוין לפינה השמאלית של השער. היתרון החזיק מעמד שלוש דקות בלבד כשליאם טרוטר הבקיע את שער השוויון בפנדל והמהפך של מילוול הושלם אחרי עשר דקות נוספות עם שער של קווין ליסבי, שנגח פנימה.

קרדיף לא ויתרה והשיגה את השוויון בדקה ה-73 עם שער של פטר וויטינגהאם, וברק המצוין הקפיץ ל-2:3 עם שער שני במשחק עשר דקות לסיום. אלא שבדקה ה-87 מילוול כבשה שער נוסף, הפעם של סטיב מוריסון, שבעט מקרוב פנימה. למרות התוצאה, קרדיף נותרת במקום הרביעי עם 63 נקודות, ובמרחק 13 נקודות מק.פ.ר הראשונה.

אדום לרמי גרשון במשחקה של קורטרייק

המשחק היחיד שנערך היום בבלגיה היה של קורטרייק נגד זולט וארגם, שהסתיים ב-2:2. הבלם הישראלי, רמי גרשון, שיחק 84 דקות עד שהורחק בכרטיס צהוב שני והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. זולט וארגם כבר הובילה 0:2 אחרי שערים של קארל דהאנה (14) וחביב חביבו (47), אבל באפטיסט מרטין (50) ודייוי דה ביול (80) השאירו את קורטרייק בתיקו, שמקפיץ זמנית את הקבוצה למקום התשיעי בטבלה.

* גיל בלומנשטיין לא נכלל בסגל של אינברנס, שהפסידה 1:0 לדאנדי יונייטד בסקוטלנד. קבוצתו של הישראלי מדורגת במקום השביעי בליגה.

* תום מנשרוב שיחק 35 דקות ב-1:1 של סלביה סופיה נגד פירין במחזור ה-19 בליגה הבולגרית. הקשר הישראלי החליף את יורדאן יורוקוב בדקה ה-55. דימיטאר וודניצ'ארוב כבש לזכות פירין בדקה ה-8, גאורגי חריסטוב השווה בדקה ה-41. בעקבות התיקו עלתה סלביה זמנית מהמקום השמיני למקום התשיעי.

* יובל שפונגין שיחק 47 דקות בקישור של אומוניה ניקוסיה, שספגה הפסד מפתיע 2:0 לאפולון לימאסול במחזור ה-26 בליגה הקפריסאית. הישראלי הוחלף על ידי לומאנה טרסור לואה לואה ולמרות ההפסד, אומוניה עדיין במקום השני, אם כי הוא רחוקה 12 נקודות מהמוליכה אפואל ניקוסיה.

* עוד במחזור ה-26 בליגה הקפריסאית: אלקי של יצחק שום וחיים מגרלשווילי (90 דקות) הפסידה 3:0 לפראלימני וירדה מהמקום ה-10 למקום ה-11 מתוך 14. אלקי ספגה במחצית הראשונה מרגלי הרווה אונאנה (26) ובמחצית השנייה מרדובאן קריבוקאפיץ' (83) ודיטר ואן טורנהאוט (84).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully