וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובגורוד נקמה בסנט פטרסבורג בליגה

אחרי הזכייה בגביע, נכנעה קבוצתו של שרף 75:72 לקבוצה עליה גברה בגמר הגביע. ריאל הפסידה למלאגה בהארכה

המומנטום הנהדר של ספרטק סנט פטרסבורג נקטע היום (שבת) עם הפסד 75:72 לנובגורוד. קבוצתו של צביקה שרף, שטיפסה עד המקום השלישי בטבלה עם ארבעה ניצחונות ליגה רצופים וחגגה זכייה בגביע הרוסי אחרי ניצחון בגמר על אותה נובגורד, נגררה למשחק צמוד בניז'ני מול היריבה מהתחתית, ואיבדה גובה במאבקיה בצמרת.

ספרטק נקלעה לפיגור מוקדם כשהסרבי המוכשר איבן פאוניץ' הוליך את נובגורוד ליתרון 12:20 בסיום הרבע הראשון. האורחים השיבו מלחמה וחזרו עד לפיגור מינימלי של 33:34 בהפסקה, אבל המקומיים ברחו פעם נוספת ברבע השלישי לפער דו ספרתי, וקאמבק מאוחר של ספרטק לא הספיק. פאוניץ' סיים עם 18 אצל המנצחים, פטריק בברלי הוליך את ספרטק עם 24 נקודות.

בספרד, רגע לפני שריאל מדריד פוגשת את ולנסיה בשלב ההצלבה של היורוליג, הבלאנקוס ספגו הפסד מרגיז בליגה למלאגה 69:68 בהארכה. 11 אלף צופים ראו את פאביו פריג'יוני קולע 21 נקודות לריאל ואת אנטה טומיץ' מספק 18, אבל בצד המנצח ג'ראלד פיץ' הפגיז 26 נקודות. אחרי 57:57 בתום 40 דקות של משחק, פריג'יוני ניסה להביא את הניצחון לריאל, אבל חורחה גרבאחוסה שחתם השבוע במלאגה סחב את קבוצתו החדשה לניצחון.

מונס של אריק שיבק נחלה הפסד הערב 94:84 בליגה הבלגית בידי גנט. מונס פתחה רע מאוד את המשחק ונפלה לפיגור דו ספרתי, לפני שהצליחה לצמק ברבע השני. ברבע האחרון כדי הצליחה מונס לעלות ליתרון, אבל ריצה מצויינת של גנט לקראת הסיום הבטיחה לה את הניצחון. רונל טיילור הוליך את קלעי גנט עם 26. למונס: מונוול רנדל 23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully