וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - הפועל תל אביב: אניימה לא בסגל

שוער האדומים סובל מכאבי גב, איתמר ניצן יפתח. קנדה תורגל בהרכב, שריקי יפתח כנראה על הספסל ( 20:45, ע' 1 ו-HD)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מ.ס אשדוד לא ניצחה בשמונת משחקי הליגה האחרונים שלה.

* הפועל תל אביב ניצחה רק פעמיים ב-10 המשחקים האחרונים שלה באשדוד.

* השער שלו במשחק הראשון בין השתיים (0:2 לאשדוד), היה גם שער הליגה הראשון של סטפן קינגווה בישראל. הוא הספיק לכבוש לפני כן גם שער בגביע.

* בן שהר לא כבש כבר שני משחקי ליגה ברציפות. בפעם האחרונה שזה קרה השנה עוד הייתה 2010.

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

מ.ס. אשדוד תנסה לעצור את שרשרת הכשלונות שלה בתקופה האחרונה. ניסו קפילוטו ואמיר לביא פצועים וגם הקשר החולה סטפן קינגווה לא נכלל בסגל. המנג'ר ג'ון גרגורי החליט על מספר שינויים בהרכב, ביניהם הצבתו של אורי מגבו בעמדת המגן השמאלי ובן בוטבול במרכז השדה. גרגורי יספל את עידן שריקי כאשר רחמים צ'קול יפתח בצד שמאל של הקישור המעובה.

הפועל תל אביב:

השוער וינסנט אניימה יחמיץ את משחק ולא יהיה בסגל מאחר שהוא סובל מכאבי גב. אניימה יעבור טיפולים באזור הכואב בימים הקרובים, ואף לא ייצא למשחק של נבחרתו ניגריה. מי שיחליפו בשער הוא איתמר ניצן.

לראשונה מאז חזר אלי גוטמן לקווים, העביר המאמן את האימון המסכם לבדו ואף ערך אסיפת קבוצה. גוטמן דיבר בעיקר על החשיבות של שמירת המרחקים בין השחקנים ועל לחץ באזור מרכז המגרש. לאחר מכן הראה המאמן לשחקניו קלטת וידאו של האדומים ממשחקם האחרון מול בני סכנין (0:1) ו-וידאו של אשדוד (מול הפועל פתח תקוה), ואמר להם: "הייתי מרוצה מאוד מהיכולת שהצגתם מול סכנין, צפוי לנו משחק קשה מאוד באצטדיון שתמיד קשה לנצח בו. צריך להיזהר ולשים לב בעיקר להתקפה שלהם שמורכבת משלושה חלוצים - דימיטאר מקרייב, עידן שריקי ונבו מזרחי, שעושים כל הזמן תנועה לעומק".

עוד עלה מהאימון כי עמרי קנדה נמצא בעדיפות על פני דני בונדר, שחזר השבוע מפציעה. קנדה תורגל לאורך כל האימון וכנראה הוא שיפתח בהרכב. כמוהו גם גילי ורמוט, שלא שיחק מול סכנין וישוב במקומו של אלרואי כהן להרכב. גל שיש יחליף כמגן שמאלי את דדי בן דיין הפצוע.

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד - משה אוחיון

הקפטן הוותיק, שכבש 13 שערים מתוך 30 שכבשה הקבוצה כולה, יצטרך להוכיח מנהיגות ולסחוב על גבו את אשדוד המידרדרת. כשאוחיון בכושר טוב, זה יקל על השחקנים הצעירים לבוא לידי ביטוי גם מול יריבה עדיפה כמו הפועל תל אביב.

הפועל תל אביב: עמרי קנדה

למרות שנראה אחרי פרשת הסחיטה שבה היה מעורב עמרי קנדה בשל חובות הימורים כי דני בונדר ששב מפציעה ישוב להרכב מחר באשדוד, היום באימון תורגל בהרכב קנדה. מחר הרבה מאוד עיניים יהיו נשואות למגן שהשהבוע הוכתם שמו. הוא כמו הפועל מקווה לשים את הפרשה מאחריו, אך משחק לא טוב של המגן ולא רק שיאבד את מקומו בהרכב, אלא גם סביר להניח שיישאר על הספסל עד תום העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, ישראל ראש, אורי מגבו, ניר ביטון, בן בוטבול, משה אוחיון, רחמים צ'קול, עמנואל סארקי, דימיטאר מקרייב.

הפועל תל אביב: איתמר ניצן, עמרי קנדה (דני בונדר), וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, גל שיש, אביחי ידין, שי אבוטבול, גילי ורמוט, ערן זהבי, בן שהר, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully