וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - בני יהודה: הרצף של הזהובים יימשך?

עם שבעה משחקים ללא הפסד, קשטן מצפה להמשכיות בדרך לפלייאוף העליון. נעים לא החליט אם לשתף את עידו אקסברד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שלושה מפגשים נערכו העונה בין שתי הקבוצות, בליגה ובגביע הטוטו. בני יהודה ניצחה פעמיים ומשחק אחד הסתיים בתיקו.

* ניצחון החוץ האחרון של בני יהודה על הפועל פתח תקוה היה ב-15.10.2005, כאשר הזהובים ניצחו 2:3 מצמד של אלי ביטון ושער של משה ביטון. אייל שן מהפועל פ"ת ומשה ביטון מבני יהודה הם השרידים היחידים בשתי הקבוצות מאותו משחק.

* בני יהודה לא הפסידה בשבעת המשחקים האחרונים, בהם היא השיגה חמישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

* בני יהודה היא הכבשה השחורה הרשמית של הכחולים בשנים האחרונות אחרי שניצחו פעם אחת ב-13 המשחקים האחרונים (אוקטובר 2008).

* לאחד משלושת הכובשים הגדולים של בני יהודה מול הכחולים קוראים ניקולאי קודריצקי. בטיימינג די מצמרר, השבוע מלאו 17 שנה למותו של אגדת הכדורגל משכונת התקווה.

* במשחקי הבית שלה מול הזהובים, לפתח תקוה יש מאזן שערים מרשים. ב-48 משחקים היא כבשה 83 שערים וספגה 51 בלבד. המאזן: 22 ניצחונות, 15 תיקו ורק 11 הפסדים.

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה:

שלושה שחקני הרכב לא נכחו אצל הפועל פתח תקוה באימון היום. גיא דיין שסבל מכאב בברך ומתגורר בבית שאן הורשה שלא להגיע לאימון שנערך מאוחר בערב ושמר את השבת. ישראל זגורי הוזמן לשבת חתן משפחתית והורשה שלא להגיע מאוחר לאימון. יובל נעים, מסורתי בעצמו, אישר לו מאחר והשבוע ערך אימונים כפולים בנבחרת. רועי גורדנה סבל ממתיחה במפשעה והמאמן העדיף שינוח. בכל מקרה, השלושה יפתחו בהרכב. בהרכב שתורגל נמצא כצפוי גל כהן, שיחליף את דניאל אדו לאחר שחזר מהרחקה ונעים לא מתכנן שינויים נוספים.

באסיפה המסכמת דיבר המאמן על ניסיון להימנע מעבירות מיותרות על סף הרחבה. יגאל אנטבי, שעשוי לפרוש בתום העונה בגיל 37, ימתין על הספסל בעוד שעמירן שקלים יפתח בצד שמאל. החלוץ עידו אקסברד, שבמסגרת פרשת ההשעייה שלו בשבוע שעבר, עדיין נראה מרוחק ממאמנו ועדיין לא יודע אם יהיה בסגל למשחק. נעים יחליט על עתידו של החלוץ רק ביום ראשון, לאחר שכזכור החרים את אימון הקבוצה בשבוע לאחר שנזרק יום קודם על ידי המאמן, ולכן נופה מהסגל. "יש מאמן בהפועל פתח תקוה והוא קובע בצד המקצועי", אמרו בקבוצה. בעניין אחר: מאמן הנבחרת לואיס פרננדז שוחח עם ישראל זגורי באימון הנבחרת הצעירה והודיע לו כי הוא נמצא במעקב.

בני יהודה:

הקבוצה סיימה הערב (שבת) את הכנותיה כאשר על פי האימון המסכם נראה שהמאמן דרור קשטן יערוך שינוי אחד כפוי בהרכב, בעקבות היעדרותו של המגן איציק עזוז שלא ישחק בשל פציעה במפשעה. עוז ראלי יפתח כמגן ימני, כאשר ג'ורג' אמסיס יפתח בצד שמאל של הקישור. ננאד מרינקוביץ' הסרבי יוסט לאגף הימני.

אמש נערך במגרש בשכונת התקווה, טקס אזכרה לזכרו של שחקן העבר ניקולאי קודריצקי שנהרג בתאונת דרכים קטלנית לפני 17 שנים. בטקס נטלו חלק גם אשתו של קודריצקי ויקטוריה ובתו ולרי. הבעלים חזי מגן נשא דברים ואמר בין השאר: "אנחנו מרכינים את ראשנו וזוכרים את ניקולאי קודריצקי כאחד הגדולים שהיו כאן במועדון. נמשיך לכבד את זכרו ונציין זאת בכל שנה".

יעמדו למבחן

הפועל פתח תקוה: אלון תורג'מן

בשבוע שעבר כתבנו על תורג'מן כי הוא ינסה להמשיך ולהוכיח שעסקת איזיקוביץ'-שמיר הייתה אחת העסקאות המשתלמות שעשה המועדון בשנים האחרונות, ותהינו האם החלוץ האלמוני מחדרה הוא הדבר הבא. אחרי הצמד והזימון לנבחרת, יש הטוענים שכן, וקבלה נוספת לכך אפשר יהיה אולי לקבל נגד הזהובים.

בני יהודה: ננאד מרינקוביץ'

הסרבי הצעיר שהגיע בינואר טרם הביע את חותמו בקבוצה, ועדין לא תורם מספיק בבישולים וכיבושים. אם מרינקוביץ' יתחיל להבקיע, יהיה לזהובים חלק קדמי מסוכן בהחלט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, איאד חוטבא, פביאן סטולר, גל כהן, עמירן שקלים, רפי דהן, ישראל זגורי, יניב לוזון, גיא דיין, רועי גורדנה, אלון תורג'מן.

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, אביב חדד, דין מורי, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, ג'ורג' אמסיס, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, פיני בלילי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully