וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוספר אזגי: "אנחנו מצטיירים כמו שכונה"

19.3.2011 / 15:01

פרוטוקול מהדיון של הנהלת אשקלון הגיע לידי וואלה! ספורט. עשינו עבורכם את העבודה ותמצתנו את החלקים המעניינים

המלחמות בין הבעלים של הפועל אשקלון ומאמן הקבוצה גיא עזורי ממשיכות. אחרי אינספור פרקים בפרשה שלא רוצה להסתיים, שני הצדדים ממשיכים מחד לירות לכל הכיוונים ומהצד השני למצוא פתרונות למצב הבעייתי. ביום חמישי האחרון בא עזורי לאימון אולם עזב לאחר שרב עם אזגי. היום (שבת) הגיע לידי וואלה! ספורט פרוטוקול מהדיון שנערך ביום שלישי האחרון (15 במרץ) בהשתתפותם של הבעלים, המאמן ומספר חברי הנהלה, וחשף את המתרחש מאחורי הקלעים של המועדון.

"אתה אמרת שאני ידוע כאחד שלא משלם פיצויים וגם לא נראה טוב לאחרונה בתקשורת. אנחנו מצטיירים כמו שכונה. בדרך עקיפה איימת עליי ועקצת אותי שאם אני לא ישלם (הטעות במקור - א.ס.), יצלבו אותי בתקשורת וכך זה קורה", אמר פרופסר אזגי לגיא עזורי, שענה לו בתגובה: "אכן אמרתי שאתה מצטייר לא יפה", ואזגי אמר: "אז תצא בהודעה שזה לא נכון".

לאחר מכן המשיך אזגי ואמר למאמנו: "אני רוצה לשמוע ממך איך אנחנו מוציאים את העגלה מהבוץ מקצועית ותקשורתית, והכל יעלה בכתב. לפי מה שאני שומע אני יורד (הטעות במקור - א.ס.) ליגה". התשובה של עזורי הייתה: "השחקנים חסרי ביטחון, יש בעיה עם ההרכב, פעם השחקנים חולים, פצועים או מורחקים. לאמייה טגה אכפת אך הוא עושה טעויות". חבר ההנהלה מרדכי דאודי, שאף השתתף בדיון, אמר: "הסגירות של טגה לא טובות ובגללו אנחנו סופגים שערים כבר חודש". אזגי הוסיף לגבי השחקנים החולים: "אמרתם שבגלל מכונות הכביסה אנשים חולים, אז קניתי עוד שש מכונות כביסה".

עזורי: "קיבלתי הצעה מהפועל ר"ג, אבל הייתי מחויב, אני גבר"

בעניין המאמן אמר פרוספר לעזורי: "אתה מבקש ממני כבר חודש ימים שאני אביא מאמן בכיר שיעזור לך", ועזורי ענה: "עם מישל דיין, אלי מחפוד וערן קוליק אני יכול להסתדר כי אין להם אגו. אני חושב שיש לנו סיכוי להילחם מול סכנין נגד הירידה. אם היה אפשר הייתי מחליף שמונה שחקנים".

אזגי הוסיף בישיבה: "אתה (גיא עזורי – א.ס.) אמרת לשחקנים אחרי המשחק מול מכבי פתח תקוה, 'אם אתם לא מתעוררים, אני הולך", ועזורי הגיב: "זה היה בכדי לדרבן אותם".

עזורי: "קיבלתי הצעה לשלוש שנים מהפועל רמת גן, אבל הייתי מחויב, אני גבר. אם אתה רוצה לפטר אותי, תשלם לי", ואזגי ענה: "גיא, אני רוצה להוציא אותך גדול. תביא רשימה של מאמנים ואני יצור (הטעות במקור - א.ס.) איתם קשר. אתה תראה מהצד ולאחר מכן תתפוס פיקוד. אם היה לך כבוד, היית צריך לקחת אחרית וללכת".

עזורי: "אולי צריך מאמן בקבוצה, אך בלי גיא עזורי. אני יצא (הטעות במקור - א.ס.) סמרטוט, צריכים לחשוב ביחד, ארגון המאמנים הוא חרטה גדולה. אולי גיא עזורי לא מתאים לאשקלון, אולי זה הזעזוע שצריך לעשות", בתגובה אמר לו אזגי: "זה אתה רוצה, לא אני", כשעזורי הוסיף: "התקשורת תגיד שהנחתתם עליי מאמן".

אזגי: "אם אתם לא יכולים לשלוט על שחקנים, אז יש לכם בעיה"

בסיומו של הדיון רטן אזגי על כך שבקבוצה שחררו את ערן לוי. עזורי טען ש"אי אפשר היה להשאיר אותו", כשאזגי אמר: "ערן לוי הוא שחקן שמביא מספרים לקבוצות, אני הייתי מעיף את אלה שדיברו מאחורי הגב שלו, ואם אתם המאמנים לא יכולים לשלוט על שחקנים ולהעיף אותם ליציע אז יש לכם בעיה".

בסיומו של הדיון הגיעה הנהלת הקבוצה לידי החלטה שכללה שלושה סעיפים:

1. נצא לדרך חדשה ביחד והמאמן (גיא עזורי - א.ס.) ייתן לי רשימת מאמנים שאנו ניצור עימם קשר בכדי להביא זוג עיניים שיעזרו לגיא.

2. להרגיע כל מה שקורה סביב הקבוצה בתקשורת ולהבהיר שהייתה אי הבנה וכעס הדדי, והפירוש לא היה נכון בתקשורת.

3. לשוחח עם השחקנים ולתת להם ביטחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully