וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי על צירוף מחפוד: "אני יזמתי את הקונספט הזה"

מאמן אשקלון הגיב על הבלגאן שהביא לצירוף אדם נוסף לצוות האימון: "שמח שהכל הסתדר, מה שחשוב הוא להישאר בליגה"

בעוד הפועל אשקלון אמורה להתכונן למשחק החוץ הקשה בשבת נגד מכבי חיפה, ההכנות של הקבוצה למשחק לא מבשרות היום (רביעי) טובות. תקציר הפרקים הקודמים - שלשום הנשיא פרוספר אזגי נתן לגיא עזורי הוראה לשבת בצידי המגרש ולא להעביר אימון ולאחר מכן אתמול הודיעו לשחקנים בבוקר שאימון הצהרים נדחה בשלוש שעות עקב הפגישה של אזגי עם עזורי ואת האימון העבירו עוזר המאמן פיני עייש ויוסי קקון. גם היום לא יעביר גיא עזורי את האימון, אך החדשות הטובות הן שעזורי ואלי מחפוד סיכמו על עבודה משותפת, ויעבירו את אימון הקבוצה מחר.

"אני שמח שהדברים הסתדרו עם אלי מחפוד", אמר היום עזורי. "אלי הוא חבר כבר המון שנים ואני מאוד שמח שהוא האיש שאני אעבוד איתו. מה שחשוב הוא טובת הקבוצה והנסיון להשאיר אותה בליגה כי יש הרבה עבודה לפנינו. זה לא נעים, מה שעברתי, אך עצם העובדה שפרוספר חזר בו יום למחרת וביקש כי אמשיך לאמן עד לתום העונה כשיצורף מאמן שמקובל עליי שינתה את פני הדברים".

"כבר לפני מספר שבועות אני יזמתי את הקונספט הזה ואמרתי לפרוספר שבמידה והקבוצה תזדקק לזעזוע נלך לצעד הזה", חשף המאמן. "לפני שפרוספר בעלים הוא אוהד והוא כואב את המצב של הקבוצה בדרך שלו אך אני אומר לכם בלב שלם שהוא אף פעם לא רצה לפטר אותי, אלא חיפש זעזוע ולא ידע בדיוק איך לעשות אותו. הרבה מאוד אנשים יכולים לדבר אך יש לי אחריות גם על הקבוצה ועל השחקנים שהבאתי ועכשיו אנחנו שמים הכל מאחור ומתרכזים אך ורק בנסיונות להשאיר את הקבוצה בליגה".

אזגי: "אני לא משלם כסף באוונטה, אצלי עובדים בשביל הכסף"

שחקן בקבוצה התייחס לעניין ואמר: "גם בהכנות מושלמות אנחנו יכולים לקבל תבוסה מחיפה אך עם שבוע כזה שלא יגידו שאין להם חלק בזה. אנשים כאן בשאנטי שבכל מקרה נפסיד בחיפה אז אין חשיבות למי ייאמן ביומיים-שלושה האלה, אבל אם נקבל שם תבוסה רצינית זה ישפיע על כל ההמשך של העונה. כמה טעויות אפשר לעשות".

פרוספר אזגי הבין אתמול כי הפרסומים סביב ההשפלה שביצע כלפי עזורי הסבו לו נזק רב ומשיחת הבוקר ניסה לתקן את הרושם. מעבר להחלטה שלו להשאיר את גיא עזורי עד לתום העונה הוא החליט גם לקבל את דעתו של המאמן ולבחור באחד מ-3 המאמנים המקובלים עליו. במהלך היום אמורים השניים לסכם הכל יחד עם מחפוד ולאחר מכן לצאת בהודעה מסודרת וייתכן שעזורי אף יקיים מסיבת עיתונאים ובה יסביר את השתלשלות העניינים מבחינתו ואת הסיבה מדוע החליט להישאר עד לתום העונה.

אגב, גם באשקלון אישרו אתמול כי עזורי לא אמר שיתפטר במידה ויפסיד לבאר שבע אלא יסכים לזעזוע בו יצורף מאמן נוסף לצידו במידה ויפסיד. בשיחה בין השניים אתמול נכחו גם מנכ"ל הקבוצה צ'יקו מגיה, עוזר המאמן, מאמן הכושר ומאמן השוערים כאשר אזגי נתן מופע כהרגלו ואמר לנוכחים: "כל הפרשנים האלה יודעים לבקר אבל אף פעם לא ניהלו משהו. הם בשביל עוד 1,000 שקל בחודש יילכו לעבוד בפיצוציה. אני לא משלם כסף באוונטה, אצלי עובדים בשביל הכסף. מה כולם מתרגשים שאמרתי שהשחקנים יאכלו בונזו? התכוונתי שיבואו להילחם עם השיניים, בונזו זה דבר טוב".

עדכון ראשון: 11:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully