וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין וואלאס סיכם במכבי ראשון לציון

19.3.2011 / 15:22

הסנטר ששוחרר ממכבי אשדוד מצטרף לקבוצה של בירנבוים, תחנתו הרביעית בישראל, במקומו של דארל טאקר ששוחרר

מכבי ראשון לציון סיכמה היום (שבת) עקרונית את תנאיו של הסנטר ווין וואלא, ששוחרר אמש ממכבי אשדוד וצפוי לערוך את אימון הבכורה שלו בקבוצה מחר, בכפוף לכך שיעבור את הבדיקות הרפואיות. וואלאס הגיע בתחילת העונה לאשדוד, אך סבל מפציעות בברך ובקרסול שמנעו ממנו לשחק לאורך זמן. באשדוד לא רצו לקחת את סיכון והחליטו לחפש במקומו שחקן גבוה, ואילו בראשון לציון יחליף וואלאס את דרל טאקר ששוחרר ביום רביעי.

וואלאס (30, 2.06), בוגר מכללת וירג'יניה יוניון ובן דודו של שחקן ה-NBA בן וואלאס, ניסה את מזלו לראשונה באירופה בלובן הבלגית בשנת 2003/4, ושוחרר אחרי שישה משחקים. אחרי עונה בליגה הסרבית, הגיע בעונת 2005/6 למכבי גבעת שמואל במדיה רשם 8.6 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-2 חסימות בממוצע למשחק. וואלאס המשיך לעונה נוספת בגבעת שמואל, והפעם השורה הסטטיסטית עמדה על 7.6 נקודות, 6.5 ריבאונדים ו-2.4 חסימות למשחק.

אחרי ששוחרר מורוצלאב הפולנית שיתף פעולה לראשונה עם עופר ברקוביץ', כשחתם בעירוני אשקלון ורשם 7.5 נקודות, 4.9 ריבאונדים ו-2 חסימות בממוצע למשחק. בעונת 2008/9 הגיע וואלאס לבי.סי אודסה, הצטיין בעונה הראשונה, אך בתחילת העונה השנייה שוחרר ומאז לא שיחק. העונה באשדוד רשם וואלאס ב-14 משחקים 9.2 נקודות, 8.5 ריבאונדים ו-2 חסימות בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully