וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 0:0 בין מכבי פתח תקוה לעירוני קרית שמונה

אחרי הניצחון הגדול של בן שמעון על מכבי תל אביב, הגיעה הפעם תוצאה מאכזבת נגד היריבה שחושקת במקום הרביעי

מכבי פתח תקוה ועירוני קרית שמונה פספסו הערב (שבת) הזדמנות מצוינת להדביק את הפיגור מהשלישייה הראשונה בליגת העל, וסיימו משחק בינוני ב-0:0 באיצטדיון רמת גן. השתיים, שעדיין לא הבטיחו את מקומן בפלייאוף העליון, ינסו לנצל את שלושת המחזורים האחרונים של הליגה הרגילה, כדי לשפר את העמדה שלהן בטבלה, אבל היום הן עשו צעד אחד אחורה במטרה הזו.

פתח תקוה, שסומנה כאחת הקבוצות היצירתיות העונה, ממשיכה להוכיח שהיא מסתדרת רק עם הקבוצות החלשות בליגה כמו הפועל רמת גן והפועל אשקלון, מאחר ובשבעת המחזורים האחרונים הניצחונות היחידים שלה היו מולן. היום פרדי דוד היה צריך להסתדר ללא עומר גולן הפצוע וטל בן חיים המוצהב, ונראה שבלעדיהם להתקפה שלו היה קשה לתפקד.

בעירוני קרית שמונה קיוו למנף את ההישג המצוין מהשבוע שעבר עם הרביעייה מול מכבי תל אביב גם נגד קבוצה שוות ערך אליהם, אבל החלוץ הפורה שלהם שהגיע בפגרה, שמעון אבוחצירא הפצוע, לא היה חלק מהסגל של רן בן שמעון. בחסרונו, בן שמעון לא קיבל מספיק מויאם עמאשה וברק בדש. עבור הצפוניים, בחמשת המחזורים האחרונים הם השיגו ניצחון אחד ובפגרה שיש להם עד המחזור הבא הם יצטרכו להאמין יותר בעצמם, שכן רק כך הם אולי יוכלו להחליף מקומות עם הצהובים או לכל הפחות לשמור על המקום הרביעי.

מהלך המשחק

דקה 12 - יוסי אופיר חילץ כדור מאדריאן רוצ'ט והעביר לעומר דמארי, שהכניס למיכאל זנדברג, אבל קשר מכבי פתח תקוה שירה את הכדור פספס מעט את המשקוף.

דקה 15 - וויליאם נג'ובו הכניס כדור עומק לברק בדש ושיחרר בעיטה מזווית קשה רק אל הקורה.

דקה 29 - עוד הזדמנות מצוינת לקרית שמונה אחרי שאלעד גבאי הכניס כדור עומק לויאם עמאשה, שנותר לבד מול רובי לבקוביץ', אבל שוער מכבי פתח תקוה יצא מצוין והדף את הבעיטה של החלוץ.

דקה 47 - אלירן דנין הרים מצד שמאל כדור לרחבה שהגיע למוראד אבו ענזה, שהמשיך עם בעיטה מהאוויר כדור שנהדף עד לניצן דמארי, אבל הבעיטה של הבלם נעצרה במשקוף.

דקה 59 - אבו ענזה בעט מצוין אחרי מסירה של עומר דמארי, גיא חיימוב הדף לא טוב, דמארי השתלט וניסה שוב עם בעיטה נוספת, אבל סלאח חסארמה הרחיק ברגע האחרון.

דקה 69 - נג'ובו השאיר כדור לאדריאן רוצ'ט, שבעט חזק מ-20 מטר, כשרובי לבקוביץ' זיהה בזמן את הניסיון והרחיק לקרן.

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, ג'ו ביזרה, ניצן דמארי, אלירן דנין, יוסי אופיר, רועי בקל, דני פרדה (סבסטיאן סנסוני 67), מיכאל זנדברג (נבוישה מרינקוביץ' 88), מוראד אבו ענזה (דרור דגו 90), עומר דמארי.

הרכב עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, איתן טיבי, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע (תומר סוויסה 68), ווילאם נג'ובו (שיר צדק 90), אדריאן רוצ'ט, ברק בדש (אופיר חמו 82), ויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully