וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיקה סאנצ'ז פלורס: "משוכנעים שאפשר לנצח את ריאל"

מאמן אתלטיקו מדריד חושב שהגיע הזמן לשבור נאחס בן כ-11 שנים מול היריבה העירונית: "מגיעים לדרבי הכי שמחים אי פעם"

אתלטיקו מדריד ומאמנה קיקה סאנצ'ז פלורס רוצים כל כך לשבור את הנאחס שיש להם בדרבי מול היריבה המושבעת מהצד השני של העיר, ריאל מדריד. זה 10 שנים וחצי שהרוחיבלנקוס לא ניצחו בדרבי הגדול של מדריד, והם מקווים לעשות זאת הפעם, לעיני הקהל הביתי שלהם בוויסנטה קלדרון, ועל הדרך לתקוע כמובן מקל בגלגלים של הקבוצה של ז'וזה מוריניו ובמאבק האליפות שהיא מנהלת מול ברצלונה.

"מכל המשחקים שלנו נגד ריאל מדריד, זה המשחק שאנחנו מגיעים אליו הכי שמחים", אמר וכנראה ידע למה סאנצ'ז פלורס. "אנחנו עושים עבודה נכונה במועדון. אנחנו משוכנעים שאפשר לנצח ולשבור את המעגל השלילי שלנו נגד ריאל. אם ננצח, כולם יזכרו את העונה הזאת כעונה בה ניצחנו סופסוף את ריאל מדריד".

ואם תרצו, קצת סטטיסטיקות מעניינות לגבי המשחק הערב (23:00, שידור ישיר בספורט 5), שייערך במסגרת המחזור ה-29 בליגה הספרדית. הניצחון האחרון של אתלטי בדרבי של עיר הבירה היה אי שם באוקטובר 1999 (1:3).

מאז נפגשו שתי היריבות העירונית עוד 20 פעמים (פעמיים לאחרונה בגביע), כאר ריאל ניצחה 14 פעמים (!) כששישה משחקים הסתיימו בתיקו. העונה שתי הקבוצות כאמור כבר נפגשו במסגרת הגביע הספרדי, כשהבלאנקוס ניצחו פעמיים, 1:3 בסנטיאגו ברנבאו ו-0:1 בקלדרון. בכלל, ריאל אוחזת ברצף מצוין של שישה ניצחונות רצופים (שניים בגביע וארבעה בליגה). במשחק הקודם בליגה, במחזור ה-10, ניצחה ריאל 0:2. אז מה יקרה הערב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully