וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו פצ'אלקה: "לפעמים אני לא מבין מה המאמן אומר"

הבלם הסלובקי של הפועל תל אביב נתקל במחסום שפה וחש "רגשות מעורבים". קנדה יועדף על בונדר מול אשדוד

מריו פצ'אלקה הגיע בחלון ההעברות להפועל תל אביב, אלא שמאז הוא עדיין לא התאקלם בצורה הטובה ביותר במערכת האדומה. הבלם הסלובקי, ששייך לסגל הנבחרת המורחב של ארצו, טרם קיבל הזדמנות אמיתית וממשית להראות את יכולותיו בקבוצה האדומה של אלי גוטמן, אולם הוא עדיין אינו אומר נואש.

"מאז שהותי בישראל, אני מצוי ברגשות מעורבים", אמר פצ'אלקה בראיון בסלובקיה. "קיוויתי שאקבל ואשחק יותר, אבל מצד שני אני חייב לומר שהקבוצה משחקת טוב מאוד ומנצחת, כך שלמאמן אין שום סיבה להחליף את ההרכב שרץ כבר.

"אני אמשיך לחכות לצ'אנס שלי ואתאמן קשה", הוסיף הבלם. "צריך לזכור שהגעתי באמצע העונה לקבוצה שרצה מזה זמן. התחרות על ההרכב היא קשה, וזה היה לי ברור שזה ייקח זמן עד שאני אכנס לתוך המערכת".

פצ'אלקה ממשיך להסתגל אט-אט לחיים המורכבים בישראל. "יש לי משפחה, כך שתהליך ההתאקלמות שלי קל יותר. קיבלתי דירה מהמועדון. הבעיה היא שאני לא מבין את השפה, ולפעמים אני לא מבין מה המאמן אומר ורוצה. מעבר לכך, אני לא יוכל להגיב. אבל אני מקווה שזה ישתפר. המנהל שלי היה פה כמה פעמים ועזר לי להבין באימונים בדיוק מה מבקשים ממנו. זה מאוד עזר לי".

אניימה נטש את האימון אך יהיה כנראה כשיר

בתוך כך, הפועל תל אביב ערכה היום (שבת) את האימון המסכם שלה לקראת משחקה מחר מול מ.ס אשדוד (20:45, שידור ישיר בערוץ 1 ו-HD), במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל. לראשונה מאז חזר אלי גוטמן לקווים, העביר המאמן את האימון המסכם לבדו ואף ערך אסיפת קבוצה. גוטמן דיבר בעיקר על החשיבות של שמירת המרחקים בין השחקנים ועל לחץ באזור מרכז המגרש.

לאחר מכן הראה המאמן לשחקניו קלטת וידאו של האדומים ממשחקם האחרון מול בני סכנין (0:1) ו-וידאו של אשדוד (מול הפועל פתח תקוה), ואמר להם: "הייתי מרוצה מאוד מהיכולת שהצגתם מול סכנין, צפוי לנו משחק קשה מאוד באצטדיון שתמיד קשה לנצח בו. צריך להיזהר ולשים לב בעיקר להתקפה שלהם שמורכבת משלושה חלוצים - דמיטאר מקרייב, עידן שריקי ונבו מזרחי, שעושים כל הזמן תנועה לעומק".

השוער וינסנט אניימה חש רגישות בכתף ונטש את האימון במהלכו, עם זאת כרגע בהפועל מאמינים שהוא יפתח בהרכב. אם אניימה לא יהיה כשיר, מי שיחליפו בשער הוא איתמר ניצן. עוד עלה מהאימון כי עמרי קנדה נמצא בעדיפות על פני דני בונדר, שחזר השבוע מפציעה. קנדה תורגל לאורך כל האימון וכנראה הוא שיפתח בהרכב. כמוהו גם גילי ורמוט, שלא שיחק מול סכנין וישוב במקומו של אלרואי כהן להרכב. גל שיש יחליף כמגן שמאלי את דדי בן דיין הפצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully