וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א: ”אלי טביב הוא גוף זר בתוכנו”

נציגי אוהדי הפועל ת"א קראו לבעלים לעזוב: ”נעשה הכל להוציא אותו מהמועדון”. בן דיין נתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול

כדורגלן הפועל תל אביב דדי בן דיין נהג תחת השפעת אלכוהול, לאחר שהלילה (בין חמישי לשישי) נעצר לבדיקה שגרתית של משטרת ישראל, ובמהלכה התגלה כי נהג שתוי. "חזרתי ממסיבת רווקים של חבר קרוב", הסביר בן דיין את הסיבה לנהיגתו תחת השפעת אלכוהול, "בשל העובדה שאני פצוע ולא אתאמן בשבועיים הקרובים הקפדתי לא לשתות מעל המותר, אבל לצערי לא הערכתי נכון את הכמות. כאזרח שומר חוק, גם לי יכולה לקרות טעות שנעשתה בתום לב. גם אני בן אדם, ולצערי זה קרה". אין זה המקרה היחיד אשר הביך את מועדון הפועל תל אביב, לאחר שהשבוע התפרסם כי כדורגלן הקבוצה עמרי קנדה היה נתון לסחיטה ואיומים, עקב חוב לאתר הימורים באינטרנט.

בתוך כך, אחדים מאוהדי הפועל תל אביב, המשתייכים לגרעין הקשה והפעיל מבין האוהדים, קראלו לבעלים אלי טביב לא להגיע לאימוני הקבוצה. "אנחנו קוראים לטביב לא לבוא לאימונים ולא למשחקי הקבוצה", אמרו בהודעה שהפיצו לכלי התקשורת, "אלי טביב הוא גוף זר בתוכנו, נעשה הכל כדי להוציא אותו ממשפחת הפועל תל אביב".

בתוך כך, הקבוצה ערכה היום אימון נוסף לקראת המפגש עם מ.ס. אשדוד ביום ראשון. המגן דני בונדר קיבל את חולצת ההרכב בתחילת האימון, ולקראת סופו גוטמן העבירה לעמרי קנדה. אך מי שצפוי לפתוח בעמדת המגן הימני הוא בונדר, גם בשל יכולתו וגם לאור פרשת הסחיטה באיומים שבה היה מעורב קנדה. הפועל תל אביב תערוך אימון גם בשבת, ובנודר צפוי להיות מתורגל בו בהרכב. כמו כן, גיל ורמוט שוב ערך אימון מלא והוא יפתח ביום ראשון נגד אשדוד על חשבון אלרואי כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully