וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק שעמרי כספי לא ירצה לזכור

הישראלי רשם 14 בתבוסת הקינגס 102:80 לפילדלפיה, אך שמע בוז כשעשה איירבול ל-3. ווסטפאל: "מבין את הקהל"

סקרמנטו קינגס ממשיכה את העונה הלא מרשימה שלה, וזו בלשון המעטה, כשהובסה הלילה (בין שישי לשבת) בארקו ארינה על ידי פילדלפיה 102:80. הפורוורד הישראלי עמרי כספי סיים את המשחק עם 14 נקודות, אבל גם עם שריקות בוז לא נעימות כלל. הקינגס כבר סופרים הפסד מספר 51 בליגה, לעומת 16 ניצחונות בעוד שהסיקסרס עם מאזן חיובי ומרשים של 33:36.

כספי לא פתח בחמישייה של פול ווסטפאל ונכנס 10:20 דקות לסיומו של הרבע השני כשהחליף את פרנסיסקו גארסיה. הוא רשם, כאמור, 14 נקודות (2 מ-5 ל-2, 2 מ-6 ל-3, 4 מ-8 מהקו), הוריד 2 ריבאונדים וחילק 4 אסיסטים כל זאת ב-24 דקות וחצי. החלק הפחות נחמד מבחינתו במשחק היה כשהקהל הביתי שרק בוז צורם במהלך הרבע השלישי לאחר שכספי זרק ל-3 ועשה איירבול, במצב של 80:55 לסיקסרס. בכלל נראה שאוהדי הקינגס כבר מזמן איבדו אמונה בשחקני הקבוצה והם שרקו להם בוז לא מעט במשחק.

האורחים מעיר האחווה פתחו טוב את המשחק וקלעו 32 ברבע הראשון, כשהם ממשיכים לפתח את הפער שלהם גם ברבע השני ויורדים להפסקה ביתרון מבטיח של 17 נקודות. הקינגס המשיכו להיות אנמיים מאוד גם ברבע השלישי בו קלעו 16 נקודות, כשרק באחרון הם הצליחו להמתיק קצת את מרירות ההפסד, ה-51 כאמור שלהם בליגה.

מלבד כספי, מי שהוביל את קלעי הקינגס היה דימרקוס קאזינס, שפתח בחמישייה ושיחק כ-34 דקות. הוא קלע 19 נקודות והוריד 12 ריבאונדים, בנו אודריך רשם 13 נקודות ו-5 אסיסטים, סמואל דאלמבר, שפגש לראשונה את האקסית, אולי קצת התרגש עם 6 נקודות בלבד אבל 13 ריבאונדים. ג'רו הולידיי הוליך את קלעי פילדלפיה עם 15 נקודות ו-9 ריבאונדים, לואיס וויליאמס הוסיף 14, אנדרה איגאודלה עם 13.

ג'ייסון תומפסון: "אי אפשר לשפוט את הקהל"

מאמן הקינגס פול ווסטפאל אמר עם סיומו של המשחק: "זה קורה לכל קבוצה שחווה משחקים רעים, ולנו היה משחק רע. אני לא מאשים את האוהדים על כך ששרקו בוז. אנחנו חייבים לשחק ביחד, צריך לקרוא לילד בשמו: זה היה המשחק הרע ביותר שלנו העונה".

גם ג'ייסון תומפסון התייחס לשריקות הבוז של הקהל לו ולחבריו: "אי אפשר להגיד הרבה. גם אני הייתי שורק בוז אם הייתי אוהד לאור איך ששיחקנו. אי אפשר לשפוט אותם, זה מה שקורה כאשר אתה אוהד עם תשוקה. בגלל זה אני גם אוהב את האוהדים של סקרמנטו, הם יודעים גם לחיות קבוצות, אבל הפעם זה לא עבד לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully