וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדרבי במדריד חוקים משלו

אתלטיקו לא ניצחה כבר 11 שנה את בדרבי את ריאל (20 משחקים). האם היא מסוגלת לשבור את המנחוס? כנסו וגלו את ההמלצות שלנו

מבין שלל משחקי השבת באירופה בחרנו להתמקד בדרבי של מדריד. ערב המחזור, הבלאנקוס רחוקים חמש נקודות מברצלונה ובמוצאי שבת, ריאל תעלה על כר הדשא בקלדרון כשהיא תדע את תוצאת המשחק הביתי של ברצלונה מול חטאפה. אתלטיקו תעלה לשחק בעיקר על היוקרה ותנסה להשיג ניצחון ראשון בדרבי אחרי למעלה מעשור. בואו להתכונן איתנו למשחק ואז כנסו לשליחת טופס באתר הווינר.

משחקים מספר 82-84: אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד

* סטטיסטיקה כללית:

מעודדת מההעפלה הכמעט היסטורית לרבע גמר האלופות וצמצום הפער מברצלונה, ריאל רוצה עוד ניצחון בדרבי. בליגה, לריאל יש ארבה ניצחונות רצופים מאז התיקו בריאזור. אתלטיקו במקום השביעי והיא מרוכזת בעיקר במאבק על כרטיס לאירופה. היא מגיעה להתמודדות לאחר חמישה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד (שני ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו).

* ראש בראש:

הניצחון האחרון של אתלטיקו בדרבי היה באוקטובר 1999 בברנבאו (1:3). הניצחון האחרון בקלדרון הושג ארבעה חודשים קודם לכן. מאז עברו 20 משחקי דרבי בכל המסגרות, מהם שלושה העונה. המאזן: 14 ניצחונות לריאל ושש תוצאות תיקו. ריאל ניצחה את אתלטיקו העונה שלוש פעמים (בליגה ובגביע) בהפרש שערים כולל של 1:6.

* כמות שערים:

במשחקי ריאל נכבשים העונה מעל שלושה שערים בממוצע וגם משחקי הדרבי פוריים מאוד בדרך כלל. בחמשת משחקי הדרבי האחרונים נכבשו לא פחות מ-17 שערים. גם אתלטיקו הייתה מעורבת בלא מעט רבי שערים לאחרונה. בשלושה מארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה נכבשו ארבעה שערים.

* ההימורים שלנו:

אתלטיקו - ריאל 2, היחס: 1.45
אתטליקו (1+) - ריאל 2, היחס: 3.05
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully