וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף אמצעי? תלוי את מי שואלים

בית"ר ירושלים, שרק רוצה לברוח מהפלייאוף התחתון, מארח את הפועל חיפה, שמפנטזת על הפלייאוף העליון, ומחפשת ניצחון ראשון בטדי אחרי 10 שנים. יהיה מעניין

אחד המשחקים היותר מעניינים שיתקיימו בשבת במחזור ה-27 בליגת העל יפגיש בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה. הקבוצה של רוני לוי עדיין מאמינה ביכולתה להעפיל לפלייאוף האמצעי בעוד האדומים, אחרי ההפסד בדרבי, רק מקווים לא להיות בפלייאוף האמצעי ולהשתחל לשישייה הראשונה. הווינר מציע יחסים לא רעים ואנחנו מכינים אתכם היטב עם כל מה שצריך לדעת. כעת, נותר לכם רק להיכנס לאתר הווינר ולשלוח טופס. בהצלחה.

משחקים מספר 59-61: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה

* סטטיסטיקה כללית:

בית"ר מגיעה למשחק לאחר שני משחקים ללא הפסד בליגה. בטדי, בית"ר לא הפסידה בארבעת משחקי הליגה האחרונים, אבל ניצחה רק פעם אחת בששת האחרונים. הפועל חיפה, מנגד, מצליחה העונה יותר במשחקי החוץ ויש לה שלושה ניצחונות חוץ רצופים בליגה.

* ראש בראש:

שימו לב לנתון הבא: בשמונת המפגשים האחרונים בין הקבומצות ניצחה כל אחת לסירוגין. לפי הסדר הזה, בשבת "תורה" של חיפה, אחרי שבית"ר ניצחה העונה 0:2 בקרית אליעזר. ניצחון החוץ האחרון של האדומים בטדי היה בנובמבר 2001 בתוצאה 2:3.

כמות שערים:

בית"ר לא מוצאת את הרשת בתקופה האחרונה. היא כבשה רק שני שערי ליגה בששת המשחקים האחרונים והפעם האחרונה (והיחידה בעידן רוני לוי) שבמשחק שלה נכבשו יותר משני שערים הייתה בניצחון 1:2 בבאר שבע בינואר. הפועל חיפה כבשה וספגה יותר מבית"ר. ההפסד בדרבי היה המשחק הראשון אחרי שישה משחקי ליגה בהם האדומים לא כבשו שער זכות.

* ההימורים שלנו:

בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 1, היחס: 1.75
בית"ר ירושלים - הפועל חיפה (1+) 1, היחס: 3.00
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.80

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully