וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: ווזניאקי תפגוש את ברטולי בגמר

הדנית גברה בקלות על שראפובה ועקצה אותה: "בהחלט לא ציפיתי לכזאת תוצאה". דג'וקוביץ' יפגוש את פדרר בחצי הגמר

התקוות של שחר פאר להעפיל לטופ 10 כבר בעדכון הדירוג השבועי ביום שני הקרוב נגוזו אמש (שישי). מריון ברטולי הצרפתיה, המדורגת במקום ה-17 בעולם, ניצחה בקלות 1:6, 3:6 את יאנינה וויקמאייר הבלגית בחצי הגמר והבטיחה את המקום בין עשר הטניסאיות הבכירות בעולם. לשחר פאר תהיה הזדמנות נוספת להשתחל לעשר הראשונות כבר בטורניר מיאמי היוקרתי, שייפתח בעוד שלושה ימים.

ברטולי תפגוש בגמר את המדורגת מספר 1 בעולם, קרוליין ווזניאקי, לאחר שזו ניצחה בקלות רבה את מריה שראפובה 1:6, 2:6. הדנית הנהדרת לא ביצעה כמעט כלל שגיאות וניצחה את הרוסייה בשעה ו-20 דקות. "בהחלט לא ציפיתי לכזאת תוצאה", אמרה בסיום ווזניאקי. "לא היה לי בכלל ברק במשחק", ביכתה את ההפסד שראפובה מן העבר השני.

נובאק דג'וקוביץ' העפיל אמש (שישי) לחצי גמר טורניר הגברים אינדיאן וולס לאחר שגבר 2:6, 4:6 על המדורג 18 בטורניר, הצרפתי רישאר גאסקה. הסרבי, אלוף אינדיאן וולס ב-2008, יפגוש בחצי הגמר את רוג'ר פדרר, שגבר בקרב כל שוויצרי על חברו ובן הזוג שלו במשחקי זוגות, סטניסלב ואווינקה, 3:6, 4:6. אם נולה ינצח את פדרר ויעלה לגמר הטורניר, הוא ידיח את פדרר מהמקום השני בעולם.

דג'וקוביץ' המשיך את הריצה המדהימה שלו בסבב ב-2011 עם ניצחון 16 ללא הפסד (18 אם מחשיבים את המשחקים בגביע דייויס). הסרבי ניצח בקלות 2:6 את המערכה הראשונה, אבל נקלע לפיגור 3:0 בפתיחת המערכה השנייה. כאן הוא התעורר, שבר פעמיים והשלים ניצחון רביעי בחמשת המפגשים מול גאסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully