וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "לעולם לא אלך לריאל מדריד"

ליאונל מסי הצהיר כי מטרתו להישאר בברצלונה עד סוף הקריירה ("ואולי לשחק בארגנטינה") וטען: "גווארדיולה שינה את המנטאליות"

לצרף לקבוצה את ליאונל מסי זה חלום רטוב של כל בעלים, מאמן ואוהד, אבל הפנומן הארגנטינאי שיגר מסר ברור בכל הקשור לתכנון הקריירה שלו. מסי העניק ראיון נרחב לרשת הטלוויזיה "סקיי איטליה" והבהיר כי הוא רוצה לסיים את הקריירה האירופית שלו בברצלונה. בהתחשב בעובדה שבקיץ יחגוג מסי 24, הרי שלאוהדי הבלאוגרנה יש עוד הרבה שנים ליהנות מהיהלום.

"המטרה שלי היא להישאר בברצלונה עד סוף הקריירה ואז אולי להגשים חלום ולשחק בארגנטינה. אני רוצה שהקריירה האירופית שלי תסתכם בקבוצה אחת. ריאל? לעולם לא אלך לשם וגם לא לקבוצה אחרת". על השמועות שקשרו אותו בעבר לאינטר הגיב: "אני מודה למאסימו מוראטי, אבל הקריירה שלי תהיה רק בברצלונה".

מסי דיבר על מאמנו פפ גווארדיולה והחמיא: "הוא מאמן מצוין שיצר פה חבורה מאוחדת. הוא שינה את המנטאליות בחדר ההלבשה. אחרי שנתיים ללא תואר הוא הגיע וזה נתן לנו את הדחיפה הנכונה. הוא מאמין בסדר ואנחנו נותנים הכל כדי לא לאכזב אותו".

מסי מייחס למאמנו את העלייה בכמות ההבקעות העונה: "הוא שינה לי את התפקיד וזה מאפשר לי להגיע ליותר מצבי הבקעה. עכשיו קל לי יותר לנצל את השטחים כי אנחנו מחזיקים יותר בכדור ומתקיפים. כשמשחקים כדורגל התקפי, דברים הופכים פשוטים יותר".

הארגנטינאי התייחס לזכייה בכדור הזהב על חשבון חבריו צ'אבי ואינייסטה: "לא ציפיתי לזכות, חשבתי שהם פייבוריטים והאמנתי שהזכייה מגיעה להם כי הייתה להם עונה פנטסטית והם זכו בגביע העולם. הזכייה שלי הייתה הפתעה נעימה וברור שאני מרוצה, אבל מערכת היחסים איתם לא השתנתה. הפרס לא הרס את החברות בינינו".

מסי התבקש להתייחס גם לעזיבה של זלאטן איברהימוביץ' וענה: "כולם יודעים שהוא לא עזב מסיבות מקצועיות, אלא בגלל סיטואציות אחרות. אנחנו מבינים אחד את השני מצוין על המגרש. הוא כבש בברצלונה הרבה שערים כמו שהוא תמיד עושה. הבעיה לא הייתה מקצועית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully