וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: קאחה לבוראל הביסה את קחאסול

יריבת הצהובים ביורוליג טיילה ל-57:81 ביתי על קחאסול. דייויד לוגן הוביל עם 14. יוון: אולימפיאקוס ופנאתינייקוס הזיעו וניצחו

קאחה לבוראל לא נאלצה לעבוד קשה במיוחד במשחקה האחרון לפני פתיחת הסדרה מול מכבי תל אביב בשלב ההצלבה של היורוליג ביום שלישי. קאחה הביסה הערב 57:81 (שישי) באולמה את קחאסול ועלתה זמנית למקום השלישי בספרד במאזן 10:16. קחאסול שמינית במאזן 13:13.

קאחה פתחה היטב, הובילה 13:23 בתום הרבע הראשון ולא הביטה לאחור. ברבע השלישי קאחה ברחה והגיעה עד 22 הפרש, מה שהפך את הרבע האחרון לג'ארבג' טיים שאפשר לדושקו איבנוביץ' לחלק את הדקות בין שחקני הרוטציה. קאחה קלעה באחוזים טובים מהשדה, בין היתר 10 שלשות, ושלטה ללא עוררין בריבאונד.

דייויד לוגן שיחק 18 דקות וקלע 14 נקודות ללא החטאה. סן אמטריו הוסיף 13 (שבעה ריבאונדים) מרסליניו הוארטס תרם 12 וסטנקו באראץ' הוסיף 11 משלו. אסטבן בטיסטיה ומירזה טלטוביץ' קלעו שבע נקודות והורידו שישה ריבאונדים כל אחד.

גם ברצלונה, מוליכת הטבלה, טיילה במשחק הליגה האחרון שלה לפני היורוליג עם 53:73 ביתי על אסטודיאנטס במשחק שהסתיים כבר ברבע הראשון אותו סיימה בארסה ב-12:26. צ'אבי פסקוואל לא נתן לאף שחקן יותר מ-23 דקות משחק וכך התקבלה רשימת קלעים מאוזנת. אלן אנדרסון הוביל עם 14 וחואן קרלוס נבארו תרם 12.

ניצחונות קשים לאולימפיאקוס ופנאתינייקוס

ארבעה ימים לפני פתיחת הסדרה מול סיינה בשלב ההצלבה של היורוליג, אולימפיאקוס גמגמה בחזרה הגנרלית כל הדרך ל-70:73 על איליסיאקוס מתחתית הטבלה. הניצחון העלה את מאזנה של אולימפיאקוס ל-0:21 בראש הטבלה.

אולימפיאקוס פתחה ב-0:6 מהיר, אבל אז נעלמה מהמגרש, פיגרה לאורך רוב דקות הרבע השני לפני שירדה להפסקה בפיגור 38:33. ברבע השלישי אולימפאקוס התעשתה והובילה כבר ב-13 לפני ששוב הורידה את הרגל מהגז ואפשרה ליריבה לגרור אותה לרבע רביעי צמוד, אך לא יותר מזה. יותם הלפרין קלע שלוש נקודות. ראשה נסטרוביץ' ו-ואסיליס ספאנוליס הובילו עם 10 כל אחד.

פנאתינייקוס, שתפגוש בהצלבה את ברצלונה ללא יתרון ביתיות, עלתה למאזן 1:20 בזכות ניצחון חוץ 69:75 על אריס סלוניקי. הבשורות הגדולות בפאו הן חזרתו של אלכס מאריץ' אחרי ארבעה חודשי היעדרות. פאו הובילה 27:41 בהפסקה והגדילה את היתרון ל-17 ברבע השלישי, לפני שאריס כמעט הפכה את המשחק בקאמבק מופלא. המארחת התקרבה עד 70:69, אבל המילה האחרונה הייתה של הירוקים. סטרטוס פרפרוגלו הוביל את המנצחים עם 14 נקודות.

* אלבה ברלין והמאמן מולי קצורין השיגו ניצחון קל 70:94 על בראונשוויג ועלו למאזן 8:19 במקום השלישי בבונדסליגה. ברייס טיילור הוביל את קלעי אלבה עם 18 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully