וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפסד למכבי ראשל"צ, הרצליה בחצי גמר הפלייאוף

המוליכה נוצחה 32:27 על ידי אס"א תל אביב והקרב על המקום הראשון שוב פתוח. 22:23 דרמטי להרצליה על קרית מוצקין

שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה בליגת הכדוריד, ספגה מכבי ראשון לציון הפסד 32:27 מול אס"א תל אביב והקרב על המקום הראשון נפתח מחדש שלושה ימים לפני הדרבי. אס"א הגיעה לאחר שלושה הפסדים רצופים, אבל נראתה מצוין וכבר הוליכה בהפרש של שמונה שערים בפתיחת המחצית השנייה. המשחק היה חם ובמהלכו ספגו יוהן רושקה, עופר לוזון ואריאל רוזנטל ממכבי ראשון לציון כרטיסים אדומים. איציק חליפי הוביל את אס"א עם תשעה שערים. חן בירנבאום ורוזנטל כבשו חמישה כ"א למפסידים.

הפועל ראשון לציון נדבקה ליריבתה השנואה בעקבות 20:26 על מכבי תל אביב. בני הרצליה ניצלה זאת כדי להבטיח את המקום בחצי גמר הפלייאוף אחרי שגברה 22:23 על מכבי קרית מוצקין. האורחים הוליכו בשער אחד דקה לסיום, אך דימה ינדוביצקי איזן ורביב גרוס כבש את שער הניצחון במכת תשע בשניית הסיום. יוני רוזנל הבקיע שמונה שערים להרצליה וינדוביצקי הוסיף חמישה. מרקו לוקיץ' כבש שישה שערים למוצקין.

בפלייאוף התחתון הורע מצבה של קרית אונו/גני תקווה שהפסידה בבית 31:23 לעירני רחובות. מכבי רעננה צימקה את הפער מהמקום שמוביל למשחקי המבחן לשתי נקודות אחרי 29:34 על עירוני פתח תקוה. במשחק נוסף גברה נס ציונה 34:37 על רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully