וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את בולטון 0:1

שער מאוחר של ברבאטוב סייע לשדים האדומים להגדיל את הפער בפסגה בזכות 2:2 בלבד של ארסנל נגד ווסט ברומיץ'

שמונה משחקים משוחקים היום (שבת) בפרמיירליג, כשהפעם, לשם שינוי, במרכז המחזור עמד מפגש שמסקרן אותנו ואת האנגלים במידה שווה. טוטנהאם אירחה לדרבי לונדוני חם את ווסטהאם, אבל נתקלה ביום גדול של רוברט גרין בין הקורות והסתפקה ב-0:0 מאכזב מבחינתה. אברהם גרנט ושחקניו יכולים לשמוח מעוד נקודה שמקפיצה אותם מעל הקו האדום.

גם בצמרת הגבוהה נערכו שני משחקים מכריעים ושם הראשונה מנצ'סטר יונייטד ניצחה את בולטון 0:1, והגדילה את הפער מארסנל, אחרי שזו נפרדה ב-2:2 בלבד מווסט ברומיץ'.

טוטנהאם - ווסטהאם 0:0

מאז 1999 לא ניצחו הפטישים בוויט הארט ליין. הסטטיסטיקה הזו לא השתנתה במחזור ה-30, אבל ווסטהאם יכולה להיות מרוצה מאוד מהנקודה שהשיגה בדרבי ומהבריחה מהקו האדום. אמנם הפעם הפטישים לא הצליחו להמשיך את התקופה הטובה, בעיקר מבחינה התקפית, אך נהנו מלא מעט מזל וידעו לשמור על שער נקי כדי להשאיר את טוטנהאם מתוסכלת בדרבי הלונדוני.

התרנגולים היו עדיפים ברוב דקות המשחק, בעיקר הודות ללוקה מודריץ' הפנטסטי, אבל מייקל דוסון בעט למשקוף, ארון לנון לקורה וג'רמיין דפו החמיץ פעמיים מקרוב והוציא את רוברט גרין גדול. לאחר ההפסקה היו לווסטהאם כמה הזדמנויות משלה, וגם היא לא ידעה לקחת, כשבמקביל השוער שלה המשיך להצטיין ולספק הצלות נפלאות. התיקו המאופס משאיר את טוטנהאם חמישית עם 49 נקודות, בעוד ווסטהאם התקדמה למקום ה-17 עם 32 נקודות.

הפתיחה הייתה של טוטנהאם, וכבר בדקה השלישית הקפטן מייקל דוסון קיבל מסירה מלוקה מודריץ' וירה כדור מפתיע למשקוף. מודריץ' המשיך להיות הבולט אצל התרנגולים, ובדקה ה-16 בעט כדור מסוכן מקצה הרחבה שחלף סמוך לקורה של רוברט גרין. אחרי עוד כדור מסוכן של רפאל ואן דר וארט, ווסטהאם יצאה למתפרצת וקרלטון קול נותר לבדו מול הורליו גומש אך בעט ברשלנות לידיו של השוער. לפטישים לא היו פתרונות למודריץ', שבדקה ה-33 שלח עוד בעיטה שעברה ליד הקורה. שבע דקות לאחר מכן ארון לנון פרץ מצד שמאל ובעט בימין שטוח לקורה הרחוקה. ג'רמיין דפו הגיע לריבאונד ואיכשהו בעט החוצה מול שער ריק.

שתי הקבוצות לא ערכו חילופים בהפסקה, וכבר בדקה הראשונה של המחצית השנייה קול ניסה להפתיע בכדור חד מזווית אלכסונית וסחט הצלה מגומש. בדקה ה-50 שוב מודריץ' השאיר את דפו שלושה מטרים לבד מול גרין, שהדף נהדר עם רגליו ומנע שער. חמש דקות לאחר מכן דוסון התקשה להרחיק כדור, ונובל ביצע מספרת אקרובטית וכמעט כבש שער נדיר לזכות ווסטהאם. השיפור אצל הפטישים נמשך, ובדקה ה-64 דמבה בה הפציץ מרחוק וגומש הדף בקושי. טוטנהאם הפכה מתוסכלת יותר ויותר והפקירה את ההגנה, נובל קיבל עוד מצב גדול ובזבז גם אותו בדקה ה-71. המארחים ערכו חילופים במטרה לעורר את ההתקפה, ורומן פאבליוצ'נקו נעצר פעמיים תוך דקה אצל גרין המצוין. לשיאו הגיע השוער בדקה ה-86, כשהדף ממש בקצות האצבעות כדור חופשי של גארת בייל למשקוף, לפני שלארס יקובסן הרחיק.

הרכב טוטנהאם: הורליו גומש, ודראן צ'ורלוקה (אלן האטון, 78), מייקל דוסון, וויליאם גאלאס, בנואה אסו-אקוטו, ארון לנון, סנדרו, לוקה מודריץ', גארת בייל, רפאל ואן דר וארט (רומן פאבליוצ'נקו, 72), ג'רמיין דפו.

הרכב ווסטהאם: רוברט גרין, לארס יקובסן, מתיו אפסון, מנואל דה קוסטה, ווין ברידג', תומאס היצלספרגר, סקוט פארקר, גארי אוניל, מארק נובל, קרלטון קול (ויקטור אובינה, 78), דמבה בה.

מנצ'סטר יונייטד - בולטון 0:1

שער בודד של דימיטאר ברבאטוב, שלוש דקות לסיום, העניק ליונייטד שלוש נקודות חשובות מאוד במאבק האליפות, אחרי משחק לא קל. השדים האדומים פגשו יריבה אמיצה שלא התביישה לתקוף במחצית הראשונה והייתה לא פחות טובה. יחד עם זאת, אנטוניו ולנסיה ו-ווין רוני הפעלתנים הצליחו לייצר מספר הזדמנויות שלא נוצלו, שגם טענות של האדומים לפנדל בדקה ה-10 אחרי נגיעת יד של גארי קייהיל, נראו מוצדקות.

אלכס פרגוסון ישב ביציע זכר להרחקה שלו מחמישה משחקים. הוא תיקשר עם הספסל באמצעות טלפון ונתן הוראה במחצית לבצע שני חילופים וברבאטוב עלה את חשבונו של חאבייר הרננדז, בעוד פאביו החליף את ווס בראון. בדקה ה-76 המאמצים של יונייטד לנצח ספגו פגיעה קשה כשג'וני אוונס ביצע עבירה חמורה על סטיוארט הולדן והורחק, אבל אז הגיע השער של ברבאטוב, שדחק מקרוב אחרי הדיפה של טובה של יוסי יאסקליינן, והשאר היסטוריה.

ווסט ברומיץ' - ארסנל 2:2

במשחק הראשון העונה בין ווסט ברומיץ' לארסנל, הראשונה הוליכה 0:3 לפני שהתותחנים צימקו וסיימו עם הפסד מינימלי 3:2. היום שוב נזקקו ארסן ונגר ושחקניו לחזור מפיגור, אבל ספק אם התיקו הזה מרצה אותם. יינס להמאן ישב לראשונה על הספסל וראה את מנואל אלמוניה בתצוגה לא טובה. אל תתפלאו אם במשחק הבא הגרמני בן ה-41 יפתח בין הקורות.

ארסנל נכנעה כבר אחרי שלוש דקות, כשכדור קרן של כריס בראנט מצא את סטיבן ריד בלתי מכוסה במרכז הרחבה וזה נגח בחוזקה פנימה. 0:1 לווסט ברום. ונגר הכניס את מרואן שמאק במקום דנילסון עם תחילת המחצית השנייה ואחר כך הכניס את ניקלאס בנדטנר במקום ארון ראמזי, אבל במקום שער שוויון, ארסנל ספגה בפעם השנייה, כשפיטר אודמווינגי ניצל בדקה ה-58 יציאה לשום מקום של מנואל אלמוניה וגילגל לרשת החשופה.

המארחת נראתה בדרך לניצחון בטוח, אבל אז ארסנל נזכרה לשחק. אנדריי ארשבין צימק בדקה ה-70 עם בעיטה חזקה ברגל שמאל אחרי דאבל-פס עם מרואן שמאק ובדקה ה-78 רובין ואן פרסי דחק מקרוב וקבע 2:2.

משחקים נוספים

אסטון וילה - וולבס 1:0
לוולבס: מאט ג'ארביס (38)

בלקבורן - בלקפול 2:2
לבלקבורן: כריסטופר סמבה (49), דייויד הוילט (90). לבלקפול: צ'רלי אדם (25 פנדל, 29)

וויגאן - בירמינגהאם 1:2
לוויגאן: טום קלברלי (25), מיינור פיגרואה (90). לבירמינגהאם: ליאם רידג'וול (6).

סטוק סיטי - ניוקאסל 0:4
לסטוק: ג'ונתן וולטרס (28), ג'רמיין פנאנט (46), דני היגינבות'אם (49), ריקרדו פולר (90).

אברטון - פולהאם 1:2
כבשו לאברטון: שיימוס קולמן (36), לואיס סאהה (49), כבש לפולהאם: קלינט דמפסי (62).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully