וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:2 את אתלטיקו מדריד

ריאל ניצחה בפעם הרביעית העונה בדרבי, בנזמה ואוזיל כבשו. ברצלונה שמרה על פער 5 הנקודות עם 1:2 משלה על חטאפה

אחרי שהבטיחו את מקומן ברבע גמר ליגת האלופות, התפנו הערב (שבת) ברצלונה וריאל מדריד לפתוח את המחזור ה-29 בליגה הספרדית. ברצלונה לא נראתה חדה במיוחד, אבל גם זה הספיק לה כדי להשיג ניצחון ביתי של 1:2 על חטאפה, בעוד ריאל מדריד גם היא רשמה את אותה תוצאה, כשגברה על אתלטיקו בדרבי המדרידאי 1:2. קבוצתו של מוריניו שומרת על פער 5 הנקודות מהקאטלנים. מאיורקה התרחקה מהתחתית עם 0:1 ביתי וחשוב על סראגוסה.

אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד 2:1

הניצחון האחרון של אתלטיקו בדרבי היה אי שם במילניום הקודם, בשנת 1999. העונה היא כבר הספיקה להפסיד שלוש פעמים לריאל (פעם אחת בליגה, פעמיים בגביע), והערב הסיפור לא היה שונה. כריסטיאנו רונאלדו היה בספק למשחק, אך פתח בהרכב, כשהלחץ בפתיחה היה כצפוי של הבלאנקוס, שתקפו שוב ושוב את הגנת היריבה. כבר בדקה ה-11 מצאה קבוצתו של ז'וז'ה מוריניו את הרשת, כשסמי חדירה שלח כדור נהדר אל קרים בנזמה, שהקפיץ בקלילות מול השוער את הראשון. ריאל חיפשה את השני, ובדקה ה-32 היא מצאה אותו, כשמהלך מצויין של בנזמה כמעט והסתיים בשער של רונאלדו, הכדור הגיע לבסוף למרסלו ששלח אל אוזיל בקצה הרחבה, וזה שלח בנגיעה כדור חד שהכניע את שוער אתלטיקו.

הלחץ של הבלאנקוס נמשך גם במחצית השניה, כשרונאלדו מחפש נואשות את השער. בדקה ה-65 הוא היה קרוב מאוד, אבל הנגיחה שלו מ-6 מטרים הלכה מעל לשער, ו-3 דקות מאוחר יותר ירה כדור חד מהפינה השמאלית שסחט עצירה מצויינת מדה חאה. רונאלדו החל לצלוע לאחר ההזדמנות הזו, ושתי דקות מאוחר יותר הוא הוחלף כדי שמצבו לא יחמיר. דווקא כשהיה נדמה שקבוצתו של מוריניו תשייט בקלילות לניצחון, הגיעה הדקה ה-85, כשמהלך דאבל פס נהדר של אגוארו הציב אותו מול קסאיס, ומשם הוא לא התקשה לצמק, ולתת לקבוצתו עוד מעט תקווה. עמוק בתוך זמן פציעות קיבל דייגו גודין הזדמנות נהדרת כשהגיע לנגיחה פנויה ברחבה, אבל המגן לא הצליח להכניע את קסיאסא וריאל ירדה מנצחת.

ברצלונה - חטאפה 1:2

האלופה חששה שליאונל מסי, שקיבל השבוע טיפולים בברכו הפגועה מהמשחק מול סביליה, לא יהיה כשיר למשחק, אך הארגנטינאי החלים בזמן ופתח בהרכב של פפ גווארדיולה, כשגבי מיליטו החליף את אריק אבידל שעבר ניתוח להסרת גידול מהכבד.

אחרי התיקו ברמון סאנצ'ז פיחואן נזקקו הקטלאנים לניצחון חלק כדי לחזור לתלם, ודני אלבס הקפיץ את הקאמפ נואו לשמיים בדקה ה-17 כששלח וולה נפלא מהאוויר מ-20 מטר הישר לרשת. אחרי שהמקומיים ירדו להפסקה ביתרון מינימלי, הגיע השער השני של בוז'אן קרקיץ' בדקה ה-50 והרגיע את הרוחות באצטדיון. האורחת ממדריד, שהאריכה את רצף המשחקים ללא ניצחון שלה לשבעה, הסתפקה בשער מצמק נאה של מאנו בדקה ה-88.

מאיורקה - סראגוסה 0:1

האורחים קיוו להשיג ניצחון ראשון באונו אסטדי מאז 2005, אבל בקושי הגיעו למצבים ובסופו של דבר נענשו על המשחק הנסוג. דודו אוואט דיבר בתחילת השבוע על חשיבות המשחק והחזרת ההרתעה בבית, וחבריו אכן סיפקו את הסחורה. ג'ונתן דה גוזמן הבקיע את שער הניצחון בכדור חופשי בדקה ה-67, אחרי נגיעת יד מחוץ לרחבה של השוער טוני דובלאס, שגם הורחק. מאיורקה התקדמה למקום התשיעי עם 40 נקודות ומרוחקת רק ארבע נקודות מהמקום השישי שמוליך לגביע אופ"א. סראגוסה תמשיך להיאבק על חייה בתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully