וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי אשדוד הביסה את הפועל חולון 51:91

אוליבר לפאייט התפוצץ על הפועל חולון עם 26 נקודות, והוליך את מכבי אשדוד ל-51:91 משפיל במיוחד באולם הפחים

כבר במשחקו הראשון במדי מכבי אשדוד, הראה אוליבר לפאייט את הפוטנציאל שלו, כשהוליך את קבוצתו לניצחון בהארכה מול ראשון לציון. אלא שאז הגיעה הנפילה של הזר החדש, שלא ממש הופיע להפסד מול חיפה. הערב (שבת) שלח לפאייט מסר חד וברור לכל המפקפקים עם 26 נקודות (18 מהן במחצית הראשונה), שהובילו את אשדוד לניצחון עצום ומטורף, 51:91 מול הפועל חולון, ועוד באולם הפחים. קבוצתו של עופר ברקוביץ' חוזרת לעצמה אחרי תקופה לא פשוטה, וצוברת ביטחון שהיה חסר לה מאוד במשחקים האחרונים. עם הופעה שכזו, נראה שהיעדרותו של ראמל בראדלי נשכחת לחלוטין.

לעומתה של אשדוד, החבורה של פרנקו רושמת משחק שני ברציפות בו היא מתפרקת לחלוטין. אז נכון, ריץ' מלצר החשוב עדיין פצוע, אבל גם זה לא יכול להוות תירוץ, בטח לא להופעה כמו שהציגה הערב, מול אוהדיה המקומיים. מעל להפסדים עצמם, חולון צריכה להיות מודאגת מהויתור על המשחק כבר בשלב מוקדם, תכונה שבהחלט לא מאפיינת אותה העונה. לפאייט הבהיר כבר מהפתיחה ששום דבר מלבד ניצחון לא יספק אותו, ובמשך מרבית המחצית הראשונה קלע יותר מכל חולון ביחד. במחצית השניה עברה אשדוד את קו 40 ההפרש, בעוד פרנקו צרח שוב ושוב על שחקניו, ללא הועיל. חולון רושמת תבוסה שניה ברציפות, רואה את יריבתה עוקפת אותה בטבלה, ואם היא לא תתעורר בקרוב, היא עלולה למצוא את עצמה במקום השמיני שיפגיש אותה עם מכבי תל אביב בפתיחת הפלייאוף.

מהלך המשחק

אוליבר לפאייט פתח בצורה אגרסיבית מאוד את המשחק, תקף את הסל של חולון והעלה את האורחים ליתרון 0:6 מהיר. ניר כהן העלה את חולון אל לוח התוצאות, אבל לפאייט המשיך ללהוט עם שלשה גדולה שקבעה יתרון 2:11. המארחים המשיכו להתקשות מאוד בחלק ההתקפי, ומצאו שלשה אקראית של פאוול אבל אף אחד לא הצליח לעצור את לפאייט שפשוט הדהים עם עוד שתי שלשות שקבעו 8:26 לאשדוד בסיום הרבע הראשון, כשלאפייט עצמו מנצח את כל חולון 8:15 בסוף הרבע. אם היה נדמה ששחקניו של פרנקו יעלו טוב לרבע השני, הרי שההיפך היה הנכון: שתי שלשות של מרטין וטפירו הקפיצו את היתרון מעל לקו ה-20. קצב המשחק נפגע מעט באותן דקות כשהקהל לא מרבה לראות נקודות, אבל מי שהתאוששה ראשונה היתה אשדוד בעזרתו של מי אם לא, לפאייט, ששלשה שלו הורידה את האורחים ביתרון מוחץ במחצית, 19:43.

טפירו ולפאייט לא נעצרו גם לאחר הביקור בחדרי ההלבשה, והטיסו את אשדוד לריצת 2:11 שקבעה יתרון 21:54. פרנקו זעם על שחקניו, אבל זה פשוט לא עזר, לפאייט ודאנקן הכו שוב ושוב מחוץ לקשת, וחצו את קו 40 ההפרש. אשדוד נתנה לשחקני הספסל שלה להנות גם הם, יוני דרעי הצעיר זכה אף הוא להצטרף לחגיגה, ואשדוד ירדה ביתרון 29:74, בעוד חולון לא מוצאת סל שדה במשך 9 דקות ולא מצליחה לעבור את 30 הנקודות לפני הרבע האחרון. האורחים נתנו לכל הספסל שלהם לשחק ברבע האחרון, אבל גם זה לא ממש עזר לחולונים, שלא הצליחו לרדת מ-40 ההפרש.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי אשדוד: אוליבר לפאייט 26 נקודות (4 מ-4 ל-2, 6 מ-7 לשלוש), ג'וש דאנקן 12 ו-9 ריבאונדים, מאיר טפירו 11, 7 אסיסטים ו-5 חטיפות, ניב ברקוביץ' 10, ג'וש קרטר 9 ו-5 ריבאונדים, יאן מרטין 8, יוני דרעי ואור איתן 7 נקודות כל אחד, דניאל גור אריה 1, יואב אלבז (4 ריבאונדים) וברק חדד שיחקו ולא קלעו.

קלעו להפועל חולון: מורן רוט 15 נקודות (5 מ-14 מהשדה) ו-4 איבודים, קאסיב פאוול 10 (3 מ-10 מהשדה) ו-7 ריבאנדים, שון דניאל 8, עמית בן דוד 5 (0 מ-5 מהשדה), ג'יימי ארנולד 4, ניר כהן וניב סולומון 3 כל אחד, טמיר אריאלי 2, אלכס צ'נוביץ' 1, עידו סטולרו ועידן אזולאי שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully