וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "שמח על ההגרלה, כי אני אוהב לשחק באנגליה"

מאמן ריאל מצפה למפגש עם טוטנהאם ברבע גמר האלופות. צ'יגרינסקי: "לבארסה יש חולשות". הרננדז: "צ'לסי? כמו משחק ליגה"

הגרלת רבע גמר ליגת האלופות זימנה היום (שישי) מפגשים מעוררי תיאבון, וכן נקבע מסלול חצאי הגמר אשר עשוי להפגיש את ברצלונה עם ריאל מדריד. אלופת אירופה אינטר הוגרלה מול שאלקה, צ'לסי תתעמת עם מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד תפגוש את טוטנהאם וברצלונה תנסה לחלוף על פני שחטאר דונייצק. משחקי רבע הגמר הראשונים ייערכו ב-5/6 באפריל, כאשר שלב הגומלין של השלב ייערך שבוע לאחר מכן, ב-12/13 באפריל.

מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה התייחס למפגש הצפוי עם שחטאר: "שתי הקבוצות מכירות היטב זו את זו, הם עושים דברים דומים. עד עכשיו הפסדנו בליגת האלופות רק לארסנל, ואם זאת הייתה ליגה אז היינו במקום הראשון. לשחטאר ארבעה ברזילאים ומאמן מנוסה מאוד, הם חזקים. כדי לעבור שלב נצטרך לשחק טוב בשני המשחקים, המשחק הראשון בבית ונצטרך תוצאה טובה גם בחוץ". גווארדיולה התייחס גם למצבו של אריק אבידל, שעבר ניתוח להסרת גידול בכבד. "הוא בחור חזק מבחינה פיזית ומנטלית, וזה יעזור לו. הוא איש יקר והנוכחות שלו תחסר מאוד בחדר ההלבשה. הכל עבר כשורה ועכשיו נקווה שיחלים במהרה".

שוער העבר של ברצלונה ומנהלה הספורטיבי כיום, אנדוני זוביזארטה, ייצג את הבלאוגרנה בהגרלה. "זה לא יהיה משחק קל", התייחס לעימות הצפוי מול שחטאר דונייצק. "הם משחקים בהרבה התלהבות. קשה לשחק נגדם, יש לנו הרבה כבוד אליהם, לא נזלזל בהם, שחטאר קבוצה מאומנת, עם כישרון. יש להם הרבה ברזילאים, הם משחקים בצורה מאוד דינמית, הקהל שלהם דוחף אותם והם יריבה קשה".

דימיטרי צ'יגרינסקי, בלם שחטאר בהווה וברצלונה בעבר אמר: "המשחק עם בארסה יהיה מרגש. לא צריך להציג את היריבה. יש להם חולשות, אבל לא יהיה קל לחשוף אותן. אני הולך להתקשר למקסוול, ששיחק איתי בברצלונה, ולהגיד לו להתכונן היטב לקראת הביקור שלנו".

ואן דר וארט: "חלום לחזור לברנבאו"

אלופת אירופה אינטר קיבלה על הנייר הגרלה יחסית קלה בדמות שאלקה, אבל לואיש פיגו, שייצג את הנראזורי, לא מקל ראש ביריבה. "אנחנו שמחים שלא קיבלנו קבוצות גדולות, אבל ניתן לשאלקה כבוד כאילו היא מנצ'סטר יונייטד או צ'לסי". גם הקפטן חאבייר זאנט המשיך באותו קו: "עלינו לכבד את שאלקה, זה יהיה משחק קשה. נצטרך להיזהר כי שום קבוצה לא מגיעה לרבע הגמר במזל".

שוער שאלקה מנואל נוייר: "לשחק נגד אלופת אירופה זה קשה מאוד, אבל אולי זה סימן טוב שב-1997 שאלקה הצליחה מול אינטר (ניצחון בפנדלים בסן סירו בגמר גביע אופ"א). זה יתרון שנשחק את המשחק בחוץ, אבל כל הסימנים מראים שמצפה לנו מפגש קשה".

ריאל מדריד קיבלה את טוטנהאם האנגלית, בהחלט משוכה לא פשוטה, ומאמן הבלאנקוס ז'וזה מוריניו התייחס לעימות הצפוי עם התרנגולים. "אני שמח", אמר המיוחד, "לא כי זה קל, אלא מפני שאני אוהב לשחק באנגליה". מנהל ריאל אמיליו בוטראגניו אמר: "אנחנו שמחים כי בשנים האחרונות לא הצלחנו להגיע לשלב רבע הגמר. הולכת להיות התמודדות פנטסטית עם טוטנהאם, יש להם שחקנים מצוינים, מאוד התקפיים. אני בטוח שיהיה לנו מאוד קשה, ואני מקווה שנעבור. נהיה חייבים להיות ממוקדים ויהיה קשה בגומלין בלונדון. רק אם נעפיל, נחשוב על חצי הגמר".

רפאל ואן דר וארט, אקס ריאל מדריד, ציין: "זה משחק גדול וטוב לנו שהמפגש הראשון בחוץ. אין עלינו לחץ, נשחק את המשחק שלנו ואני בטוח שיש לנו סיכוי. הברנבאו זה אצטדיון פנטסטי וההרגשה לשחק מול 90 אלף צופים נהדרת. שיחקתי שם שנתיים ונהניתי מכל רגע. זה חלום לחזור לשם".

הרננדז: "כמו משחק ליגה"

המשחק המרתק ביותר יהיה גם שחזור של גמר 2008 כשצ'לסי תפגוש את מנצ'סטר יונייטד - שתיים שבהחלט רוצות להיות בגמר בוומבלי בחודש מאי. "אנחנו משחקים באותה ליגה ולכן זה יהיה קשה. סטמפורד ברדיג' זה אצטדיון נחמד והמפגש הופך למעין משחק ליגה. היתרון שלנו הוא שנשחק את המשחק הראשון בחוץ", אמר חלוץ השדים חאבייר הרננדז.

מאמן צ'לסי קרלו אנצ'לוטי: "אסור לשכוח את העבר. צריך להזכיר לשחקנים את ההפסד ליונייטד בגמר 2008, אבל גם צריך להזכיר להם שניצחנו אותם בעונה שעברה והעונה. המשחקים הפעם יהיו שונים, חשובים מאוד ומרגשים מאוד. ברור שיהיה קשה, אבל בשביל הכדורגל האנגלי טוב שלפחות קבוצה אחת תהיה בחצי הגמר אחרי שבעונה שעברה זה לא קרה".

יו"ר צ'לסי רון גורליי: "ההגרלה סידרה לנו מפגש מרתק נגד קבוצה שיש לנו רקורד לא רע מולה לאחרונה. נתכונן למשחק כמו שאנחנו מתכוננים למפגשים בליגה. בשלב הזה של ליגת האלופות כל משחק הוא אתגר ואם אנחנו רוצים להגיע לגמר בוומבלי ולזכות בגביע, אנחנו צריכים לנצח את הקבוצות הטובות שיש לאירופה להציע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully