וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה שראפובה עלתה לחצי גמר אינדיאן וולס

הרוסיה גברה על שווי פנג הסינית ואם תנצח את ווזניאקי, שחר פאר לא תיכנס לטופ 10. נדאל גבר על קרלוביץ' בקרב דרמטי

מריה שראפובה עלתה לפנות בוקר (שישי) לחצי גמר טורניר אינדיאן וולס, מה שאומר ששחר פאר תצטרך לקוות שהרוסיה לא תנצח פעם נוספת. במקרה כזה, שבו שראפובה תעלה לגמר הטורניר, היא גם תחזור לטופ 10 בדירוג העולמי על חשבונה של שחר פאר. שראפובה גברה ברבע הגמר על פנג שווי הסינית 2:6, 7:5, 3:6 אחרי קרב דרמטי. אחרי שניצחה את המערכה הראשונה היא כבר הובילה 0:2 בשניה, אלא שבהמשך היא ביצעה שבע שגיאות כפולות שאפשרו לסינית לחזור למשחק ולנצח במערכה השניה. במערכה המכרעת שראפובה כבר ניצלה את הניסיון שלה כדי לעלות לחצי גמר הטורניר שבו כבר זכתה בעבר.

שראפובה תתמודד בחצי הגמר נגד קרוליין ווזניאקי הדנית, המדורגת 1 בעולם. בניגוד לרוסיה, ווזניאקי לא עבדה קשה מדי ברבע הגמר, ואחרי שהובילה 0:3 על ויקטוריה אזרנקה במערכה הראשונה, הבלארוסית נאלצה לפרוש בגלל פציעה.

אצל הגברים נרשם המשחק הדרמטי של היום הזה, כשהמדורג 1 בעולם רפאל נדאל כמעט והודח על ידי איבו קרלוביץ' הקרואטי, אבל ניצח בסופו של דבר 7:5, 1:6, 6:7. אחרי 2:23 שע' של משחק, נדאל הצליח לנצל את נקודת המשחק השלישית שלו ולנצח 7:9 בשובר השוויון המכריע, מה שגרם לו לפרוק הרבה רגשות על המגרש וכמעט להתמוטט. נדאל יתמודד בחצי הגמר נגד חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי, שנהנה מפרישתו של טומי רוברדו הספרדי ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully