וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס מגאת סגר בוולפסבורג

עוד תפנית מפתיעה בגרמניה: המאמן שפוטר משאלקה השבוע, חוזר לקבוצה איתה זכה באליפות ב-2008/9 באופן מיידי

משחק הכיסאות של מאמני הבונדסליגה פשוט לא עוצר לרגע, כשהחידוש הפעם מגיע מכיוון מפתיע במיוחד: פליקס מגאת סיכם את כל תנאיו בוולפסבורג. כך על פי דיווח ב"בילד" הגרמני. המאמן בן ה-57, שרק לפני יומיים (רביעי) פוטר משאלקה בבושת פנים, כבר מצא לעצמו בית חדש-ישן, ואמור להיות מוצג עוד היום ולעמוד על הקווים כבר בקרב התחתית הגורלי מול שטוטגרט ביום ראשון הקרוב. וולפסבורג נמצאת במצב קשה מאוד בליגה כשהיא במקום ה-17 והלפני אחרון עם 26 נקודות בלבד, שתיים מתחת לקו האדום, זאת למרות סגל משופע בכוכבים.

כזכור, מגאת כבר אימן את וולפסבורג בין השנים 2007-2009, כשבעונת 2008/9 הצליח אפילו להוביל את הזאבים לתואר אליפות היסטורי. מאז עזיבתו, אימנו את וולפסבורג ארמין פה, סטיב מקלארן ולאחרונה פייר ליטבארסקי שמונה במקום האחרון, אך תחתיו הפסידה הקבוצה בארבעה מתוך חמשת משחקיה. אגב, על פי הדיווחים בגרמניה מה שסלל את החזרתו של מגאת למועדון היו פיטוריו של דיטר הנס, שהיה המנהל המקצועי, ועכשיו מגאת אמור ליטול על עצמו את שני התפקידים כפי שעשה בשאלקה.

בשנה וחצי האחרונה אימן מגאת את ה"רויאל בלוז" עד שברביעי האחרון כאמור פוטר לאחר ישיבת הנהלה, כשיו"ר הקבוצה קלמנס טוניס טען שיש דברים שהוא לא יכול לחשוף בנוגע למניעים לפיטורי המאמן, שהצליח למרות עונה גרועה בליגה להוביל את שאלקה לרבע גמר ליגת האלופות ולגמר הגביע הגרמני. אמש אגב, תפס רלף רנגניק את מקומו בשאלקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully