וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרון העליון

המחזור ה-27 בלאומית נפתח עם קרב צמרת בין השלישית מכבי הרצליה לשנייה הפועל כפר סבא. האם מאבק העלייה ייפתח לפני הקיזוז ומשחקי הפלייאוף העליון?

המחזור ה-27 בליגה הלאומית נפתח ביום שישי עם עוד קרב צמרת בשרון בין סגנית המוליכה הפועל כפר סבא שיוצאת למשחק חוץ מול השלישית מכבי הרצליה. 10 נקודות מפרידות בין השתיים והרצליה יודעת שניצחון יכול לתת לה דחיפה גדולה במאבק העלייה כשאנחנו מתקרבים לקיזוז וגם להבטיח לה את המקום בפלייאוף העליון. כפר סבא מצידה ממשיכה במאבק ברמת השרון, שתשחק רק ביום שני.

משחקים מספר 7-8: מכבי הרצליה - הפועל כפר סבא

* סטטיסטיקה כללית:

בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה השיגה מכבי הרצליה ארבעה ניצחונות על האפס לצד הפסד אחד. כפר סבא מגיעה לאחר שני ניצחונות רצופים, כולל ה-2:3 המטורף על נצרת עילית ביום שני. בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה הפסידו הירוקים רק פעם אחת, לרמת השרון. להרצליה הפסד בית אחד ב-10 משחקי הליגה האחרונים.

* ראש בראש

המשחק הראשוו בין הקבוצות העונה הסתיים ב-0:1 דרמטי לכפר סבא משער של עמרי רון בדקה ה-86. השתיים נפגשו העונה גם פעמיים בגביע הטוטו, אז ניצחה כל קבוצה בחוץ. ניצחון הליגה האחרון של הרצליה על יריבתה מהשרון היה במרץ 2009, 0:2.

* כמות שערים:

מה יקרה במפגש בין הקבוצה הכי אטרקטיבית בליגה (כפר סבא) לקבוצה עם ההגנה הטובה ביותר? במשחקי האורחים נכבשים 2.5 שערים למשחק. לעומת זאת, הרצליה ספגה שני שערים בששת המשחקים האחרונים שלה והפעם האחרונה שבמשחק שלה נכבשו יותר משני שערים הייתה בחודש ינואר.

* ההימורים שלנו:

מכבי הרצליה - הפועל כפר סבא 1, היחס: 2.35
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.80

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully