וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אני לוקח אחריות על חוסר השטף במשחק"

17.3.2011 / 22:29

מאמן מכבי ת"א הסביר את החולשה בניצחון על ראשל"צ: "אני מנסה להוריד עומס משחקנים". בירנבוים: "מרוצה בעיקר משולמן"

ספורט 5

מכבי תל אביב עברה הערב (חמישי) משוכה נוספת בדרך לרגע האמת של העונה שלה עם ניצחון 72:80 על מכבי ראשון לציון, במשחק אותו אירחה באולם הפחים בחולון. הצהובים הצליחו להימנע ממבוכה למרות יכולת פושרת, אך חמישה ימים לפני המשחק הראשון מול קאחה לבוראל בסדרת רבע גמר היורוליג, לדיוויד בלאט יש לא מעט סיבות לדאגה.

"שיחקנו לא מעט מהמשחק עם הראש במקום אחר", הודה בלאט בסיום. "רצינו להמנע מזה, להתעלם מהעובדה שהמשחק הזה הוא לא חשוב במיוחד, או לא חשוב בכלל מבחינת הטבלה, וגם לא הייתה אווירה של משחק בית. אני לא חושב שיש הרבה דימיון בין המשחק של היום לבין מה שנראה בשבוע הבא, ומההיבט הזה לא הרווחנו כלום. אני מנסה להוריד דקות משחק בשלושת המשחקים האחרונים משחקנים מסוימים, אז אני לוקח אחריות על חוסר השטף במשחק".

לקראת המשחק בויטוריה ביום שלישי אמר בלאט: "ברור שיכולת כזו לא תספיק לנו בסדרה הקרובה. עלינו להעלות את האינטנסיביות, את הפוקוס ואת כושר ההחלטה בכל מיני מצבים של המשחק. עכשיו זה הזמן לשחק עם כל הכוח כדי להשיג משהו שאף אחד בהתחלת העונה לא חלם עליו, ועכשיו אנחנו רוצים וחולמים. זה אחד מהרגעים בעונה שחייבים להיות בפוקוס ובכושר הכי טוב שאפשר".

על ג'רמי פארגו, ששיחק 21 דקות ולא קלע נקודה, אמר בלאט: "לכל שחקן יש ימים רעים, ולפעמים שבועות פחות טובים. לאורך כל השנה הוא היה אחד השחקנים המצטיינים שלנו, ואנחנו מצפים שהוא יהיה כזה גם בסדרה קרובה".

צ'אק אידסון, שהוביל את קלעי המנצחים עם 19 נקודות, אמר: "אני מרגיש טוב. זה שבוע גדול בשבילנו ואני שמח שהשגנו ניצחון. נעבוד קשה ונלמד את קאחה לבוראל. שיחקנו נגדם כבר פעמיים ואנחנו מכירים אותם, אנחנו מאוד מתרגשים לקראת זה. אנחנו חייבים להשיג ניצחון חוץ בסדרה, אבל לא נשתגע בגלל זה. אני מאמין בקבוצה ויש לי תחושת בטן טובה לקראת המפגש".

ליאור אליהו, שקלע 15 נקודות, הוסיף: "לא הופענו להתחלה, ברבע השני שיחקנו טוב כמו שאנחנו משחקים במשך כל העונה, אבל הורדנו הילוך ברבע השלישי, ונתנו להם לחזור. הם שיחקו טוב, והגענו לדקות אחרונות צמודות. הכי חשוב זה הניצחון פה כי אנחנו יוצאים לדרך די קשה".

בצד המפסיד היה אפי בירנבוים שאמר אחרי המשחק: "איבדנו היום כדורים של ילדים קטנים וזה לא צריך לקרות. במחצית השנייה שיחקנו עם גארדים ורצנו טוב, אז אני מרוצה מהדברים הטובים שהיו לנו במשחק, בעיקר אייל שולמן. קשה מאוד לעצור את ליאור אליהו כשהוא משחק בעמדה 5, צריך להוציא אותו מחוץ לחוק כי הוא עושה סלים שאי אפשר לעצור אותו".

אייל שולמן, קלע 12 נקודות ב-32 דקות, אמר: "זה המשחק ששיחקתי בו הכי הרבה, היה לי משחק טוב וזה לא הספיק. היינו די צמודים וחבל, אבל זה כדורסל. אני לא חושב שנראינו טוב בגלל המחויבות מול מכבי. אחרי שני משחקים לא טובים וקצת ירידה בכושר היה לנו חשוב לתת הכל, ולקחת את הדברים הטובים להמשך הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully