וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.כ. רעננה זכתה באליפות המדינה בכדורעף נשים

רעננה גברה 1:3 במערכות על נווה שאנן במשחק השלישי בסדרת הגמר, השלימה דאבל נהדר וחגגה אליפות שלישית

אחרי שזכתה כבר בגביע המדינה, השלימה הערב (חמישי) מ.כ. רעננה דאבל בכדורעף הנשים ושחזרה בכך את הישגה מ-2009. רעננה, שסיימה את העונה הסדירה עם מאזן מושלם, ניצחה 1:3 במערכות את נווה שאנן במשחק השלישי והמכריע של סדרת הגמר, וחגגה אליפות שלישית בתולדותיה. נווה שאנן, שחלמה על אליפות היסטורית וניצחה משחק אחד בסדרה, תישאר רק עם המחמאות.

המערכה הראשונה הייתה שייכת לרעננה, שבנויה מהשלד שמרכיב גם את נבחרת ישראל. פולי ארזי הובילה את חברותיה ליתרון גדול, נווה שאנן צימקה מעט, אבל המערכה הראשונה הסתיימה עם 22:25 לרעננה. המערכה השנייה נפתחה עם יתרון של החיפאיות, אבל רעננה הפכה ל-6:10 ובהמשך ל-14:20. שיפור ניכר ביכולת של נווה שאנן גרם שוב לצמצום הפער, אך ההגנה של רעננה עשתה את ההבדל עם 22:25 פעם נוספת ו-0:2 במערכות.

רעננה כבר החלה לפנטז על חגיגות האליפות, אבל אז הידיים של השחקניות החלו לרעוד ומורן צור סחפה את נווה שאנן ליתרון באמצע המערכה השלישית. הבנות של דוד כפרי לא הצליחה לחזור ויריבותיהן צימקו ל-2:1 במערכות, אחרי 19:25 במערכה השלישית. אלא שהייתה זו רק דחיית הקץ מבחינתה של הקבוצה מחיפה. רעננה שלטה במערכה הרביעית, חיזקה את ההגנה עם רון פונטי וארזי ודהרה כל הדרך אל הניצחון במערכה (20:25), במשחק והשלמת הדאבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully