וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: רוברדו פרש, דל פוטרו בחצי הגמר

הספרדי הודיע שהוא סובל ממתיחה, דלפו יחכה למנצח בין נדאל לקרלוביץ'. גם ווזניאקי בחצי הגמר לאחר פרישת אזרנקה

חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי השיג כרטיס לחצי גמר טורניר אינדיאן וולס, לאחר שטומי רוברדו, שהיה אמור לפגוש אותו ברבע הגמר, פרש בשל מתיחה בשריר. "דלפו" יפגוש בחצי הגמר את המנצח בין המדורג מספר אחת בעולם, רפאל נדאל, לאיבו קרלוביץ' הקרואטי. רוברדו נאבק בפציעה הזו בחודש האחרון והוא התחיל לסבול ממנה גם במערכה השנייה של המשחק בו ניצח 1:6, 3:6 את סם קווארי.

"ידעתי שלא אוכל לשחק ולכן גם פרשתי", הודיע הספרדי המצוין, "עברתי בדיקת MRI אתמול בלילה, וראינו את התוצאות. הרופא כאן אמר לי לא לשחק. דחינו את ההחלטה במשך שעות כי רצינו להתייעץ עם הרופאים שלי בספרד ולראות מה הם יחליטו. עכשיו ההחלטה הוכרעה באופן סופי. מתחתי שרירים בשני מקומות שונים, אז אין לי שום סיכוי לשחק. כמובן שיכולתי לשחק, אבל אז לא יכולתי לרוץ בצורה נורמלית ויכולתי להחמיר את הפציעה. זו לא סיטואציה פשוטה לשחקן, ועוד לאחר ששיחקתי כל כך טוב כמו ששיחקתי. קיוויתי מאוד להגיע לחצי הגמר, אבל כשאתה לא יכול לתת 100 אחוז, אז אין לך שום סיכוי".

ווזניאקי נזקקה לשלושה משחקונים

קרוליין ווזניאקי הצליחה להמשיך הערב (חמישי) בכושר המצוין בו היא נמצאת לאחרונה ואפילו בלי מאמץ מיוחד. הדנית, שהפסידה שלשום מערכה ראשונה בטורניר, הובילה 0:3 מול חברתה הטובה ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית, כשזו נאלצה לפרוש בשל פציעה בירך. "תמיד קשה לשחק נגד חברה כל כך טובה", אמרה ווזניאקי, "אבל כשראיתי אותה נפצעת אמרתי לעצמי: 'אוי לא. זו לא הדרך בה אני רוצה לנצח'. אני מאחלת לה כל טוב ומקווה שהיא תוכל לשחק במיאמי בשבוע הבא".

כזכור, רק לפני יומיים ניצחה הבלארוסית את אגניישקה ראדוונסקה בתום קרב ארוך של מעל שלוש שעות וככל הנראה היא סבלה הערב עדיין מהתסביכים של אותו המשחק. ווזניאקי תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין מריה שראפובה לשואי פנג הסינית, שישחקו מאוחר יותר. אגב, לפני המשחק קיימו השתיים טקס קצר בו הניפו דגל יפן, כהזדהות עם נפגעי האסון שאירע שם בסוף השבוע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully