וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא מקררת שמפניות

הירוקים שבו לפסגה אחרי 0:1 על מכבי הרצליה ופתחו פער של 13 נקודות על המקום השלישי. ניצחונות לרעננה ונצרת עילית

קבוצות הליגה הלאומית כבר סופרות את הימים לתחילתו של הפלייאוף, והנדנדה נמשכה בפתיחת משחקי המחזור ה-27. הפועל כפר סבא שבה למקום הראשון בזכות ניצחון 0:1 בחוץ על מכבי הרצליה בקרב הצמרת. הפועל רעננה שבה גם היא לשישייה הראשונה לאחר שגברה במגרשה 1:2 על מכבי באר שבע מהתחתית. מסע ההתאוששות המדהים של הפועל נצרת עילית נמשך עם 0:3 גדול על מכבי אחי נצרת. סקציה נס ציונה סיימה ב-0:0 מאכזב עם בני לוד, עירוני ג'ת סיימה ב-2:2 עם הפועל הרצליה.

משחקי שישי

הפועל רעננה - מכבי באר שבע 1:2

אחרי שישה משחקים ללא ניצחון, הקבוצה של אייל לחמן סופסוף השיגה שלוש נקודות והיא שוב בתמונת הפלייאוף העליון. מיקי סירושטן שם קץ לארבעה משחקים ללא שער זכות של קבוצתו עם הראשון בדקה ה-33 והשלים צמד בדקה ה-72. בתווך, עמית אוחנה קבע שוויון זמני בדקה ה-50. ההפסד השאיר את מכבי באר שבע במקום ה-11, ממנו הולכים לפלייאוף התחתון.

מכבי הרצליה - הפועל כפר סבא 1:0

משחק שיא של אבי איבגי בשער מכבי הרצליה לא עזר למארחים להתבסס במקום השלישי. השוער הוותיק עצר פנדל של פטריק דופלה (37) ובלם שוב ושוב את ניסיונות האורחים, אבל נכנע פעם אחת בדקה ה-67 כשבעיטה של אלירן סיימון פגעה בברק לביא וחדרה פנימה. הרצליה ניסתה ליזום בעזרת אלן מסודי, אך לא הייתה מספיק מסוכנת. כפר סבא חוזרת לפסגה ועם פער של 13 נקודות מהמקום השלישי, החברים של תומר קשטן בהחלט מוכנים לקיזוז. השתיים צפויות להיפגש שוב בפלייאוף.

הפועל נצרת עילית - מכבי אחי נצרת 0:3

המסע המופלא של נצרת עילית לעבר עונה נוספת בלאומית נמשך עם ניצחון רביעי מחמשת המשחקים האחרונים והפער מהקו האדום עומד כבר על חמש נקודות וזאת למרות הורדת תשע הנקודות. אחרי מחצית מאופסת, המקומיים הכריעו את הדרבי עם שערים של אורי ביו (58) ועצמי של אלירן חודדה כעבור שש דקות. ירדן כהן חתם בתוספת הזמן. גם אחי כזכור פתחה את העונה עם מינוס תשע, אבל היא כבר מזמן נמצאת במקום השקט שמוביל לפלייאוף האמצעי וההפסד הזה לא אמור להשפיע עליה משמעותית.

משחקי שבת

סקציה נס ציונה - בני לוד 0:0

שתי הקבוצות הצמודות זו לזו בטבלה נאבקו בכדי להישאר בתמונת הפלייאוף, אבל רשמו משחק חלש מאוד שבסופו של דבר פגע בשתיהן. נס ציונה ממשיכה לדשדש עם שתי נקודות בלבד בחמשת המשחקים האחרונים. לוד לעומת זאת רושמת הישג מרשים באופן יחסי, כשהיא שומרת על שער נקי מזה חמישה משחקים רצופים, אבל מלבד ניצחון אחד, כל שאר המשחקים הסתיימו בתיקו, והאורחים איבדו הזדמנות מצויינת להתקרב עוד יותר לשישייה הראשונה.

עירוני ג'ת - הפועל הרצליה 2:2

רצף 14 המשחקים ללא ניצחון של ג'ת היה קרוב עד כדי מספר שניות מלהיקטע, אבל לרוע מזלה, גם הפעם הקבוצה לא הצליחה לשמור על היתרון בו החזיקה. ערן פוס העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה השביעית, אבל התגובה של ג'ת הייתה מהירה עם שערים של יוסי ג'נאח (21) ועאמר גרה (28). המארחים נראו בדרך הבטוחה לניצחון מרשים, אבל דווקא אז, בדקה ה-97 הגיע שער השיוויון של ריף מסיקה, שקבע משחק 15 עבור ג'ת ללא ניצחון, והוציא את האורחים עם נקודה יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully