וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד שוב לא ניצחה, 1:1 מול מיינץ

מוליכת הטבלה ספגה את השוויון בדקה ה-89. הפער בפסגה: 10 נקודות. באיירן ניצחה 1:2 בפרייבורג, 2:6 להמבורג על קלן

שבוע סוער במיוחד, כמוהו לא זוכרים אפילו הוותיקים שבוותיקי הבונדסליגה, עבר על הליגה הגרמנית. כמה ימים בלבד לאחר שהנהלת באיירן מינכן ולואיס ואן חאל הודיעו שהחליטו להיפרד בסוף העונה, הגיעה החרב גם לראשם של פליקס מגאת וארמין פה שפוטרו משאלקה והמבורג בהתאמה, כשמגאת עוד הספיק להתמנות למאמן וולפסבורג בינתיים.

בתוך כל זה, המחזור ה-27 נפתח עם קרב התחתית החשוב בו גברה קייזרסלאוטרן 0:1 על בורוסיה מנשנגלאדבך. בשבת, באיירן מינכן המתוסבכת הצליחה להשיג ניצחון חוץ 1:2 יקר במיוחד מול פרייבורג משער של פרנק ריברי. המוליכה דורטמונד איבדה ניצחון עם 1:1 דרמטי בבית מול מיינץ. נירנברג ואלמוג כהן, אולי הקבוצה הלוהטת בליגה, הפסידו 3:1 בבית לורדר ברמן.

פרייבורג - באיירן מינכן 2:1

איזו עוגמת נפש הייתה לאוהדי הקבוצה הבווארית השבוע, לאחר שבאיירן איבדה יתרון בית בדרך להפסד 3:2 לאינטר והדחה מליגת האלופות כבר בשמינית הגמר. הבווארים הצליחו לחזור למסלול הניצחונות בליגה, שם ניצחו בשבוע שעבר 0:6 את המבורג, ורשמו 1:2 דרמטי במיוחד מול פרייבורג.

באיירן מינכן עלתה ליתרון כבר בדקה התשיעית כשכדור חופשי של פרנק ריברי מצא את ראשו של מריו גומז, שנגח עם הרבה סטייל לפינה הרחוקה וקבע 0:1. פאפיס סיסה החמיץ פנדל בדקה ה-13 ופיספס הזדמנות לקבוע 1:1. אך בדקה ה-17 הצליח סיסה לכבוש את השוויון לאחר שנגיחה של פליקס בסטינאס מצאה את החלוץ ברחבה והוא הצליח לכבוש מקרוב ולקבוע 1:1. בדקה ה-88 הצליח ריברי לכבוש את השני של באיירן ולסדר לדאבליסטית 1:2 יקר במיוחד, שהותיר אותה מרחק שתי נקודות מהאנובר.

נירנברג - ורדר ברמן 3:1

מה נשאר לומר על הקבוצה של דיטר הקינג שעדיין לא נאמר? נירנברג היא ללא ספק הלהיט של הבונדסליגה העונה. הקבוצה נמצאת בכושר פשוט חלומי וניצחה בשישה מתוך שבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, אך היום היא זייפה בגדול בבית והפסידה 3:1 בבית לורדר ברמן. הקבוצה של תומאס שאף שיפרה את מאזנה ל-32 נקודות ועלתה למקום ה-12. נירנברג נותרה שישית עם 42 נקודות.

דווקא ברמן עלתה ליתרון בדקה ה-27, כשסנדרו ואגנר הלוהט כבש פנדל לאחר שקלאודיו פיזארו הוכשל ברחבה על ידי פיליפ פולשייד. שלוש דקות בלבד חלפו ונירנברג הצליחה לאזן. אילקאי גונדואן, שחזר מפציעה ארוכה להרכב, בעט כדור חופשי לרשת ואיזן ל-1:1. בדקה ה-50 הצליחה הקבוצה האורחת לעלות ל-1:2 משער של קלאודיו פיזארו. נירנברג נותרה בסופו של דבר גם ב-10 שחקנים לאחר שטימותי צ'נדלר ספג כרטיס צהוב שני והורחק. בדקה ה-88 הצליח ואגנר לכבוש שוב, וגם הפעם בפנדל, כדי לקבוע 1:3. אגב, לוואגנר זהו שער הליגה הרביעי עונה ובשלושת המשחקים האחרונים.

המבורג - קלן 2:6

מי היה מאמין? רק בשבוע שעבר ספגה המבורג 6:0 משפיל במיוחד מול באיירן מינכן. תבוסה שבעקבותיה פוטר ארמין פה. שבוע בלבד חלף, מיכאל אונינג מונה למאמן זמני, וראו זה פלא: המבורג דרסה הערב 0:4 את קלן, שהגיעה בכושר מצוין ולאחר חמישה ניצחונות בשמונת המשחקים האחרונים שלה. המבורג פשוט הוציאה את כל העצבים שלה על קלן האומללה, בדרך ל-2:6 ענק.

החגיגה החלה בדקה ה-12 לאחר שמלאדן פטריץ' הגיע ראשון לכדור חוזר שנהדף על ידי מיכאל רנסינג ודחק פנימה, 0:1. השער השני הגיע בדקה ה-32 כשאניס בן חאטירה קיבל מסירה באגף ימין והקפיץ נפלא פנימה את ה-0:2. בדקה ה-38 הכניס ואן ניסטלרוי, שלא קיבל דקות משחק מפה, מסירת עומק לפטריץ' ששעט פנימה ושיחרר בעיטה נפלאה לפינה הרחוקה, 0:3. החלוץ הקרואטי הצליח לכבוש את השלישי שלו והרביעי של הקבוצה הפעם בנגיחה מטווח קרוב לאחר הגבהה של אליירו אליה.

קלן הצליחה לצמק בדקה ה-50 ל-4:1 משער של מאטו יאילו, אך גם זה לא החזיק מעמד יותר מדי זמן ובדקה ה-52 הצליח גויקו קצ'אר לנגוח פנימה ולקבוע 1:5. בדקה ה-58 הצליחה הקבוצה הביתית לכבוש גם את השישי בפנדל מוצלח של זה רוברטו, שאגב השווה את שיא ההופעות לשחקן זר בבונדסליגה עם 330 הופעות. לוקאס פודולסקי עוד הצליח לצמק בדקה ה-62 ל-6:2, אבל את מי זה מנחם בדיוק?

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

דורטמונד - מיינץ 1:1

המוליכה אמנם הפסידה בשבוע שעבר 1:0 להופנהיים, וגם הערב לא ידעה לחזור למסלול הניצחונות, לאחר שספגה שער שוויון מאוחר. אמנם הפער של דורטמונד בפסגה עדיין מבטיח, אבל לברקוזן תוכל לצמק זאת מחר לשבע נקודות. מי שעמד במוקד העניינים לפני המשחק היה מאטס הומלס, שחתם על חוזה בדורטמונד עד 2014 למרות שחוזר על ידי באיירן מינכן.

הבלם המצטיין הפגין את יכולותיו כבר בפתיחה, כשנגח פנימה הגבהה של מריו גצה בדקה השמינית, וחגג את שערו החמישי העונה. בדקה ה-17 הייתה צריכה דורטמונד להגדיל את יתרונה, אבל נורי שאהין החטיא מהנקודה הלבנה. דורטמונד לא מצאה את הרשת במחצית השנייה, ושילמה את המחיר כשספגה שוויון מרגלי המחליף פטר סליסקוביץ' בדקה ה-89.

מנשנגלאדבך - קייזרסלאוטרן 1:0

קרב התחתית החשוב סידר ללאוטרן ניצחון שני ברציפות והיא בדרך הנכונה לבריחה מהאזור המסוכן. שוערה הבלגי של גלאדבך, לוגן ביילי, הדף לתוך שערו הוא כדור קרן בדקה ה-61 וקבוצתו נראית בדרך הנכונה לליגה השנייה.

משחקים נוספים:

פרנקפורט - סט. פאולי 1:2
כבש לפרנקפורט: תאופניס גקאס (34, פנדל, 77), כבש לסט. פאולי: צ'ארלס טאקי (41).

האנובר - הופנהיים 0:2
כבש להאנובר: דידייה יא קונאן (38), מוחמד עבדלואי (53).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully