וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יינס להמאן חתם בארסנל: "שמרתי על כושר מאז הפרישה"

הגרמני בן ה-41 חתם רשמית בקבוצה עד תום העונה: "אני נרגש מאוד לחזור". ונגר ונאסרי הורחקו ממשחק אחד באירופה

אחרי שמועות, דיבורים ורחשים, שם היום (חמישי) מנג'ר ארסנל ארסן ונגר סוף פסוק לפרשת יינס להמאן, כשהודיע כי השוער הגרמני אכן יחזור לקבוצה. השוער בן ה-41, שעזב את התותחנים ב-2008 והספיק גם לפרוש מאז, יחתום על חוזה עד תום העונה במועדון. זאת כאמור בשל הפציעות של שניים משוערי הקבוצה, וויטק שצ'סני ולוקאש פביאנסקי, שגמרו את העונה, והשאירו את מנואל אלמוניה כשוער היחיד של הקבוצה.

להמאן עצמו אמר: "אני נרגש מאוד לחזור לארסנל. שמרתי על עצמי בכושר מאז תום העונה שעברה ואני מוכן לבוא ולתת הכל מעצמי בכל רגע. יש לי הרבה זכרונות נפלאים מהתקופה הקודמת שלי במועדון, ולארסנל תמיד הייתה פינה חמה בלב שלי. זה מיוחד מאוד לחזור לקבוצה. אני לא יכול לחכות להתחיל לעבוד עם הקבוצה שוב ואני מחכה לבוא ולהשקיע ככל יכולתי, גם על המגרש וגם מחוצה לו".

המנג'ר הצרפתי הודיע בישר על ההחתמה במסיבת עיתונאים: "להמאן חתם בארסנל עד תום העונה. אני מאושר מפני שכשיינס נמצא באימונים הוא מלא מוטיביציה כמו תמיד. אם הוא יהיה צריך לשחק, אם אבחר בו כדי לשחק, אני בטוח שהיכולת והמוטיבציה שלו יהיו גבוהים ומשמעותיים במיוחד". שוער נבחרת גרמניה לשעבר שיחק חמש עונות בארסנל והיה אפילו חלק מהקבוצה שזכתה באליפות בעונת 2003/4, בה לא הפסידה אפילו במשחק אחד. בעונה שעברה הוא הודיע על פרישה לאחר ששיחק בשטוטגרט.

עוד בארסנל: תשעה ימים אחרי שמחה כנגד השופט מאסימו בוסאקה בהפסד לברצלונה בקאמפ נואו וכינה את שיפוטו "מביך", הורחק הערב ונגר ממשחק אחד וגם נקנס ב-10 אלף יורו. גם סמיר נאסרי, שהצטרף למאמנו וזעם על הרחקתו של רובין ואן פרסי, נענש בהרחקה ממשחק אירופי אחד, אותו ירצה כמובן בתחילת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully