וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "מקווה שהגביע הזה זו רק ההתחלה"

מאמן ספרטק סנט פטרסבורג חגג את הזכייה בגביע הרוסי, ואמר בראיון ברוסיה: "אני רוצה להיאבק על האליפות ככל שאפשר"

צביקה שרף וספרטק סנט פטרסבורג זכו אתמול (רביעי) בגביע הרוסי, כאשר המאמן הישראלי וקבוצתו הביסו בלי בעיות את נובוגרוד (מקום 8 ברוסיה) 53:80 והשלימו הישג מצוין. עבור שרף מדובר בתואר ראשון מאז שהגיע לספרטק, ואמר בראיון ברוסיה: "אני מקווה שזו רק ההתחלה".

שרף נשאל בראיון מה משמעות הזכייה עבורו, והשיב: "במהלך הקריירה שלי היו לי הרבה דברים, ולצערי לא רק ניצחונות. אחרי הניצחון הנהדר, ואחרי הפסדים כואבים, אני תמיד נשאר רעב, בלי קשר למה שקורה. תמיד יום אחרי אני מתחיל להסתכל על המטרות החדשות ויש לי אנרגיה להשיג אותן. זו הסיבה שאני נמצא בעסק הזה הרבה זמן". המאמן גם סיפר על הברכות שקיבל בעקבות הזכייה: "אני מקבל הרבה טלפונים מישראל, וכמובן גם מרוסיה. אני מרוצה מאוד, ולא רק מהזכייה בגביע, אלא מהכדורסל שהקבוצה מציגה על הפרקט בחודשים האחרונים".

שרף גם התקשה להסתיר את ההפתעה שלו מכך שנובוגרוד העפילה לגמר אחרי ניצחון על אניסיי. "הופתעתי, אני לא אסתיר את זה, הייתי בטוח שהמארחת תעלה לגמר", סיפר. "היה לנו משחק קשה נגד לוקומוטיב קובאן. זה קשה מאוד להשיג שני ניצחונות רצופים ברמה הזו. היינו מרוכזים בגמר ולא איפשרנו להם לחולל עוד הפתעה. ההגנה שלנו עשתה עבודה טובה, הבחורים שלי קיבלו 53 נקודות, זה מדד נהדר".

הישראלי זכה למחמאות על כך שמרבית השחקנים שלו שותפו במשחק, ואמר: "זה חשוב לראות שכולם יכולים להביא לקבוצה דברים טובים, וזה לא חשוב כמה הם משחקים. יש פה כימיה נהדרת. התמונה שונה לחלוטין ממה שהיה כשהגעתי בנובמבר 2009". שרף גם נשאל מה אמר לשחקניו בחדר ההלבשה, והשיב: "ראשית אמרתי להם 'תודה רבה'. אמרתי להם שאני מאוד מרוצה מאיך ששיחקנו ומההכנה לפיינל פור. הגענו לכאן כדי לזכות בגביע ועשינו את זה. הבחורים עשו עבודה נהדרת וראויים לכך. אמרתי להם שמהערב עד יום ראשון הם חופשיים לגמרי. מגיעים להם שלושה ימי חופש".

לגבי התוכניות בליגה, שם ספרטק ניצבת במקום השלישי, סיכם שרף: "אני רוצה להיאבק על האליפות ככל שאפשר, אבל הייתי מעדיף לא לדבר על האליפות. אני מאמין בעבודה קשה, וזה בדיוק מה שנעשה בעתיד הקרוב. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק ומשבוע לשבוע, אבל נראה מה יהיה. הכי חשוב זה לעבוד מבלי לוותר לעצמנו, רק אז תגיע ההצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully