וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני: "אני מתכוון לממש את החוזה עד הסוף"

חלוצה של מנצ'סטר יונייטד דוחה את הדיווחים על האפשרות שיעזוב בקיץ: "אין לי בכלל בעיות ביחסים עם אלכס פרגוסון"

הסערה סביב עתידו של ווין רוני כבר מזמן שכחה, אבל הדיווחים על האפשרות שחלוצה של מנצ'סטר יונייטד יעזוב הקיץ ממש מכעיסות אותו. בראיון ל'טלגרף' מספר רוני על התוכניות שלו, ומבהיר שהוא לא הולך לשום מקום. "אין לי בכלל בעיות ביחסים שלי עם אלכס פרגוסון", מבהיר החלוץ, שלפני מספר חודשים חוזהו בקבוצה חודש בעקבות העובדה שעלתה האפשרות שיעזוב למנצ'סטר סיטי.

"אני נהנה מהכדורגל שלי כאן. אם הייתי עוזב בקיץ הקרוב, לא הייתי חותם על חוזה חדש בזמן שחתמתי", מספר רוני. "חתמתי ואני מתכוון לממש אותו עד הסיום". כזכור, בחודש אוקטובר חתם החלוץ על חוזה לחמש שנים, ולמרות זאת לאחרונה החלו דיווחים לגבי האפשרות שהוא יעזוב בתום העונה. "זה מעצבן", הוא מודה. "ביום ראשון לא ידעתי אפילו שזה בעיתון עד שהייתי בדרכי הביתה מהאימון. עצרתי כדי לתדלק וכמה אנשים שאלו אותי אם אני עוזב הקיץ. אני אהיה כאן לפחות עד שאהיה בן 30, זה בוודאות".

למרות פתיחת העונה החלשה שלו, רוני התעורר במחזורים האחרונים וכבש שלושה שערים בחמשת המשחקים האחרונים שלו ביונייטד. "השבועיים או השלושה האחרונים הם התקופה הכי טובה שהרגשתי העונה", סיפר רוני. "אני מרגיש חד ואם המנג'ר זקוק לי על המגרש ומחוצה לו, אין בעיה. לא שיחקתי הרבה משחקים ואני מרגיש טוב, אבל ככל שאתה משחק, אתה יותר עקבי ומרגיש טוב יותר".

לרוני יש גם אמונה בהצלחת יונייטד העונה. "בזמן הפציעות שלי, אנשים ניצלו את ההזדמנות ועשו עבודה מצוינת, כך שאני מרוצה שאנחנו מתחרים בשלושה מפעלים והולך לנו טוב", ממשיך רוני. לגבי האפשרות שיונייטד תשחזר את הטרבל מ-1999, הוא הוסיף: "אנחנו צריכים לקחת כל משחק בפני עצמו. אנחנו לא יכולים להסתכל על האפשרות לזכות בטרבל. אם אתה מדבר על זה, זה מוסיף לחץ על עצמנו, ולכן אנחנו צריכים להתרכז בכל משחק ולראות מה קורה. לא זכינו באליפות, בליגת האלופות או בגביע בעונה שעברה, ולכן אנחנו צריכים להוכיח לעצמנו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully