וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: הבכירים ברבע הגמר, רודיק הודח

רוג'ר פדרר גבר על ריאן האריסון 6:7, 3:6, רפאל נדאל ניצח את דברמן 5:7, 4:6. דג'וקוביץ' ניצח את טרויצקי ועלה למאזן 0:15

רפאל נדאל, רוג'ר פדרר, ונובאק דג'וקוביץ', שלושת המדורגים ראשונים בעולם, עלו לפנות בוקר לשלב רבע הגמר בטורניר הטניס היוקרתי באינדיאן וולס. דג'וקוביץ' עלה למאזן מדהים של 0:15 השנה, אחרי שגבר בדרבי סרבי על ויקטור טרויצקי 0:6, 1:6. נדאל המדורג 1 בעולם התקשה קצת יותר מול סומדב דברמן ההודי אבל ניצח בסופו של דבר 5:7, 4:6. כעת יתמודד נדאל בשלב הבא נגד איבו קרלוביץ' הקרואטי, שגבר על אלברט מונטנייס הספרדי 6:7, 2:6. פדרר השני בעולם, שמכוון לתואר רביעי בקריירה באינדיאן וולס, זכה לפייט במערכה הראשונה מול ריאן האריסון האמריקאי, אבל לא הפסיד מערכה וניצח 6:7, 3:6. ,הוא הקשה עלי מאוד ואני חושב שיש לו עתיד מזהיר", אמר בסיום השוויצרי על האמריקאי המפתיע בן ה-18 המדורג 152 בעולם. לפדרר צפוי ברבע הגמר דרבי שוויצרי נגד סטניסלס ואווינקה, שגבר על תומאס ברדיך הצ'כי (7 בטורניר) 6:3, 4:6, 4:6.

זה לא היה היום של הטניס האמריקאי מאחר ואנדי רודיק איבד את השלווה שלו במשחק נגד רישאר גאסקה הצרפתי, ואחרי ניפוץ מחבט הוא הפסיד 6:3, 6:7, כאשר גאסקה ניצח 5:7 בשובר השוויון של המערכה השניה. הצרפתי המדורג 21 בעולם יתמודד ברבע הגמר נגד נובאק דג'וקוביץ'.

שני הטניסאים שמשלימים את תמונת רבע הגמר הם טומי רוברדו הספרדי וחואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי. רוברדו גבר בשמינית הגמר על סם קווארי האמריקאי 1:6, 3:6 בעוד שדל פוטרו חזר מפיגור כדי לנצח את פיליפ קולשרייבר הגרמני 6:1, 6:7, 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully