וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי כספי: "הרבה פעמים אני לא מעורב בהתקפה"

הפורוורד מתכונן לשביתה האפשרית ב-NBA בעונה הבאה ושוחח עם ראשי מכבי ת"א על אפשרות לחזור: "אולי אגיע לשם"

עמרי כספי טוען כי ישנה אפשרות כי ישוב למכבי תל אביב בעונה הבאה. הפורוורד הישראלי של סקרמנטו קינגס שוחח בארה"ב עם כתב גלי צה"ל, וסיפר כי כבר שוחח עם ראשי הצהובים ודן עמם באפשרות שישוב לקבוצת נעוריו בשנה הבאה אם אכן תהיה שביתה ב-NBA בעונה הבאה, והליגה הטובה בעולם תושבת.

"יש מצב שאגיע למכבי", אמר כספי, "האמת שזה משהו שכבר היה דיבורים עליו. אם יש שביתה ב-NBA, זה משהו שצריך להתכונן אליו. יש לי אומנם חוזה ב-NBA, אבל לפי החוזה במידה שיש שביתה, מותר לי לשחק בכל מקום בעולם. יש עם זה בעייתיות, ונבדוק את האפשרויות".

הלילה כספי קלע רק 2 נקודות בהפסד של סקרמנטו בבית, 97:93 לקליבלנד, ושיחק רק 18 דקות. הקינגס, עם המאזן החלש ביותר במערב, רשמו את הפסדם השביעי בשמונת המשחקים האחרונים. כספי הוסיף שני ריבאונדים ושני אסיסטים, כשסקרמנטו יורדת מנוצחת על אף שדקה לסיום הוליכה 91:93 מול הקאבס החלשים, שניצחו רק פעם אחת ב-28 משחקי החוץ האחרונים שלהם.

כספי התייחס באותו ראיון גם לבעיות שלו עם המאמן פול ווסטפאל, ואמר: "כבר דיברתי איתו על זה כמה פעמים, לצערי אני מוצא את עצמי הרבה פעמים לא מעורב בהתקפה. הבעתי בפניו את הדעה שלי לגבי זה, ולצערי הרבה פעמים הכדור הולך בכיוון ההפוך". על העונה של קבוצתו, אמר: "כפי שהדברים נראים כרגע, לא נגיע ל-24 ניצחונות כפי שעשינו בשנה שעברה. אנחנו צריכים להשתפר, ואני צריך לשחק את המשחק שאני צריך לשחק".

כספי גם התייחס לזכייה של שמעון מזרחי בפרס חתן ישראל, ואמר: "שמעון בנה את אימפריית מכבי תל אביב ומגיע לו הפרס שהוא קיבל. אני רוצה לברך אותו על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully