וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל וסלטיק בחצי גמר הגביע הסקוטי

הקשר שיחק 90 דקות ב-1:2 על אינברנס. ויסלה ומליקסון (בישל שער) הופתעו בגביע הפולני, גם שום ואלקי הודחו מהגביע

השחקנים הישראלים בתפוצות התמודדו הערב (רביעי) במסגרת הגביע ונחלו הצלחה חלקית. בירם כיאל וסלטיק העפילו לחצי גמר הגביע הסקוטי אחרי ניצחון חוץ 1:2 על אינברנס. בירם כיאל פתח בהרכב והשלים 90 דקות פעילות. אדם רוני העלה אינברנס ליתרון בפנדל (44), אבל ג'ו לדלי איזן אחרי 60 שניות. בדקה ה-68 הגביה קי הדרום קוריאני כדור חופשי ולדלי נגח פנימה את שער הניצחון. לעומת כיאל, גיל בלומנשטיין לא נכלל בסגל אינברנס. בחצי הגמר תפגוש סלטיק את אברדין.

* גם מאור מליקסון בישל שער, אבל ויסלה קרקוב שלו הודחה ברבע גמר הגביע הפולני על ידי פודבסקידזיה מהליגה השנייה. ויסלה, שהפסידה במשחק הראשון בבית 1:0, כבר הובילה 0:2 לפני שספגה שני שערי שוויון והודחה עם 3:2 בסיכום שני המשחקים. מליקסון ששיחק 63 דקות בישל את השער השני ו-ויסלה ספגה את השוויון כאשר הוא היה מחוץ למגרש.

* גנט, מחזיקת הגביע הבלגי, גברה בביתה 0:1 על סטנדרד ליאז' במשחק הראשון מבין שניים בשלב חצי הגמר. יאסין אל גנאסי כבש את שער הניצחון בדקה ה-28. שלומי ארבייטמן ישב 90 דקות על הספסל.

* יצחק שום ואלקי לרנקה אמנם גברו בחוץ 0:2 על אתניקוס אכנאס, אבל לא הצליחו למחוק את ה-3:0 מהמשחק הראשון והודחו ברבע הגמר. חיים מגרלשווילי שיחק 90 דקות במדי אלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully