וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הדרך לרבע הגמר?

בנפיקה ליסבון צועדת ביתרון 1:2 נגד פריס סן ז'רמן מהשבוע שעבר. האם היא תצליח לעמוד במשימה ותדיח את הצרפתים מהליגה האירופית?

משחקים 61-63: פריס סן ז'רמן - בנפיקה ליסבון

מצב הקבוצות:

אחרי שבנפיקה ניצחה 1:2 במשחק הראשון, הקבוצה הפורטוגלית תנסה להשלים את העבודה בגומלין. במשחק הקודם כאמור הצרפתים הובילו בדקה ה-15 (פגי לוינדולה), אבל מקסי פריירה האורגוואי איזן שלוש דקות לפני המחצית, ופרנקו חארה הארגנטינאי השלים צמד דרום אמריקאי כשסיים מבצע קבוצתי נאה בדקה ה-81 וקבע מהפך.

הדרך:

פריס סן ז'רמן עשתה את כל הדרך לשלב שמינית הגמר והגיעה אליו דרך המוקדמות, אחרי שהדיחה את מכבי תל אביב בסיבוב הרביעי. לאחר מכן היא חלפה על פני סביליה, קראפטי האוקראינית ובורוסיה דורטמונד. בשלב הנוקאאוט הראשון פ.ס.ז' חלפה על פני באטה בוריסוב בזכות שערי חוץ והגיעה כאמור לשלב שמונה האחרונות.

בנפיקה נשרה לליגה האירופית מליגת האלופות, שם היא סיימה שלישית בבית שלה, שם שיחקה בין השאר נגד שאלקה, הפועל תל אביב וליון. בסיבוב הקודם ניצחו הפורטוגלים את שטוטגרט בשני המשחקים (אוסקר קארדוסו כבש שני שערים מתוך הארבעה של בנפיקה).

מומנטום:

פ.ס.ז' מגיעה למשחק אחרי 2:2 נגד מונפלייה, הפסד 2:1 לבנפיקה, הפסד 1:0 לאוקזר, ניצחון 0:2 על לה מאן בגביע בהארכה, ניצחון 1:2 על טולוז, 0:0 נגד באטה בוריסוב ו-0:3 על ניס בליגה.

בנפיקה סיימה ב-1:1 נגד פורטימוננסה במחזור האחרון, ניצחה 1:2 את פ.ס.ז', הפסידה 2:1 לבראגה, ניצחה 1:2 את ספורטינג ליסבון בגביע הליגה, ניצחה 1:2 את מאריטימו, גברה 0:2 על שטוטגרט וניצחה 0:2 את ספורטינג ליסבון.

ההמלצות:

61: פריס סן ז'רמן - בנפיקה ליסבון איקס (2.90)

62: מחצית ראשונה: 1 (2.70)

63: אנדר/אובר שערים (2-3) איקס (1.80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully